סגן ראש העיר עד לפני כשנה, דב (דובי) חיון עשה הסבה מקצועית והחל לעבוד כסוכן ויועץ נדל"ן. חיון, בן 59 ("מאז שהורדתי את הזקן הורדתי עשר שנים"), כיהן שנתיים וחצי במועצת העיר, רובם כסגן ראש עיר, פוטר בספטמבר 2020 על ידי ראש העירייה קליש בשל אי הופעתו בישיבת אישור תקציב העירייה שהתקיימה בספטמבר.
1 צפייה בגלריה
דובי חיון
דובי חיון
הרב דובי חיון
(צילום: פרטי)
חיון החזיק את תיק התרבות בעיר. בנוסף, שימש כרב הקהילה הקונסרבטיבית בחיפה במשך 11 שנים, וכתב ספרים. לאחרונה עבר לגור במתחם החדש בוואדי סאליב, הקים סטודיו לצילום, ומאז תקופת הקורונה הוא עובד על ספרו השמיני, שיכלול שירים וצילומים שלו.
השבוע חשף את מקצועו החדש בעמוד הפרטי שלו בפייסבוק וכתב: "חולמים להשקיע בנכס שיניב לכם הכנסה? מעוניינים לשפר דיור? כיום אני יועץ וסוכן נדל"ן ומתחייב לליווי צמוד לאורך כל הדרך, על פי הצרכים שלכם, ליווי פיננסי כולל יועץ משכנתאות, עורך דין, שיפוץ ואם צריך גם לאחר מכן".
עשית שינוי גדול?
"כן, אני עובד גם פעמיים בשבוע בתור מגשר זוגי. החלטתי שאני חייב לעשות עוד משהו שיעסיק אותי במשך היום וגם יתן לי פרנסה. בתקופת הקורונה עשיתי מבחן תיווך של משרד המשפטים. זה לא קל ופשוט, אבל זה תחום שמעניין אותי. אני לא פוחד מדברים לא קלים. כעת אני עצמאי. אמנם כשיש לך משכורת בטוחה כל חודש, זה יותר קל מבחינת שקט כלכלי, אבל לכל יש יתרונות וחסרונות. אני יודע לעבוד עם אנשים ויש לי סבלנות, אני יודע ללוות אותם בצורה אמינה שתקל עליהם".
קראו גם >>>
חיון פרש בינתיים מהתנועה הקונסרבטיבית, ומגדיר עצמו היום יהודי מסורת,: "לא דתי כמו שהייתי פעם, אבל אדם מאמין, ואני שומר".
יש געגועים לפוליטיקה?
"בכלל לא. לפוליטיקה, נכון להיום, אני לא מתכוון לחזור. למדתי בחיים: לעולם אל תגיד לעולם לא, אבל הפוליטיקה של העירייה ממני והלאה, אני עדיין עוזר לאנשים, פעיל בלי פוליטיקה מכוערת".
מה בנוגע לאישה שתבעה אותך בגין הונאה לכאורה בעיסקת נדל"ן?
"הפרשה הסתיימה בפשרה, ואין כל טענות כלפיי".