אם אתם בעלי כלי שייט המבקש להיכנס או לצאת לתחומי חיפה, אתם מכירים היטב את הבירוקרטיים המתישים של קבלת היתר הפלגה. מאות בעלי יאכטות ואלפי הנוסעים הנכנסים ויוצאים מחיפה להפלגות בחו"ל נדרשים למלא טפסים, לקבל אישור ולמצא הצהרות לרשויות השונות. את "טופס הטיולים" נדרשו לבצע אנשי הים של חיפה בטלפון או להגיע למשרדי הרשויות, פעולה שמעכבת כל כניסה ויציאה למעגן. מהיום החיים הופכים להרבה יותר קלים.
1 צפייה בגלריה
מעגן הקישון
מעגן הקישון
מעגן הקישון
(רענן כהן)
קראו גם: >>>
מערכת תס"ק ים (תהליכי סחר בקהילת הים) של חברת נמלי ישראל משיקה שירות חדש שיאפשר לשייטים לבדוק בזמן אמת מכל מקום את ההיתרים הנדרשים לכניסה לשטח המעגנות וכן לפני יציאה להפלגה. השירות יאפשר לשייטים לעקוב בכל רגע נתון אחר סטטוס היתר השייט שלהם, באמצעות המערכת המידע יהיה נגיש ON LINE , ויאפשר לבעלי כלי השייט להיערך לקראת כניסה או יציאה לשייט ולטפל במהירות מול הגורם המתאים במידה ההיתר נדחה או מתעכב. השרות מציג סטטוס ההיתרים הנדרשים מחיל הים, מכס ומרינות הכניסה למדינת ישראל.
השירות החדש מייצר שקיפות מירבית ומייעל את השירות לשייטים מכל מקום בו הם נמצאים והוא מהווה נדבך נוסף בחזון תס"ק ים לייעול הסחר הימי בישראל.
הממשק החדש יוצג בצורה גרפית עם אפשרות לעקוב אחר סטטוס הבקשה ופתיחת פנייה מסודרת לכניסה ויציאה מהארץ.
מנכ"ל חברת נמלי ישראל, יצחק בלומנטל: השירות החדש הינו בשורה אמיתית לקהילת השייטים. זהו צעד נוסף לייעול וקידום תחומים חדשים בתס"ק ים אותו מקדמת חנ"י בשנים האחרונות על מנת להנגיש ולהקל על המשתמשים.
ניתן להיכנס לשירות דרך מערכת תס"ק ים בלינק: