פידא כיואן מחיפה לא תוצא להורג בדובאי. כך החליט בית המשפט בדובאי היום (שלישי). בית המשפט המתיק את עונש המוות שנגזר על כיואן בגין הרשעתה בסחר בסמים.
2 צפייה בגלריה
עו,ד ציבין ואלמזראויי בבית המשפט באבו דאבי
עו,ד ציבין ואלמזראויי בבית המשפט באבו דאבי
עו"ד ציבין ואלמזראויי בבית המשפט באבו דאבי
(צילום: פרטי)
עורכי דינה של כיואן עו"ד תמי אולמן, ועו"ד מרדכי ציבין שהגיש את הערעור יחד עם עו"ד אחמד סעיד אלמזראווי, מציינים כי הם מברכים אך יש להמתין לגזר הדין המתוקן.
עו"ד אולמן: "אנחנו בהחלט שמחים על ביטול עונש המוות. זו החלטה נכונה. אנו ממתינים לראות מה ייגזר על כיואן, ונדגיש כי גזר הדין הומתק מעונש מוות אך לא בוטל לגמרי".
עו"ד ציבין: "ניתן היה לצפות שיבטלו את עונש המוות אך בקרוב נדע מה העונש שייגזר על כיואן. במדינה זו העונשים חמורים מאד בכל הנוגע לסמים, ועל כמה גרמים של סם מקבלים שנים רבות. אני מעריך כי מהר מאד נדע את גזר הדין המעודכן".
2 צפייה בגלריה
פידא כיואן
פידא כיואן
פידא כיואן
(פרטי)


כיוואן נסעה לפני שנה לדובאי לצורך עבודה בתחום הגרפיקה. ושהתה בדירה שהכינו עבורה מראש. שבוע לאחר שהגיעה לדירה התבצע חיפוש ובמהלכו נמצאו כמויות גדולות של קוקאין, כמות המעידה לכאורה על סחר. כיואן הכחישה קשר לסמים שנמצאו ברשותה, אך היא הואשמה והורשעה, ונגזר עליה גזר דין מוות.
במשפחתה של כיואן כי לאחר גזר הדין ניתן יהיה לפעול באמצעות משרד החוץ כדי לנסות ולהביא את כיואן לארץ. "עשו את זה במקרים רבים אחרים וגם לילדה הזו מגיעה התערבות של מדינת ישראל", אומרים במשפחתה.
קראו גם: >>
פורסם לראשונה: 16:14, 28.06.22