ישראל נמצאת בעיצומה של תקופת המתנה לתגובה אירנית לחיסול הנייה ובכירים נוספים בארגון חמאס וחיזבאללה.
3 צפייה בגלריה
יונה יהב
יונה יהב
מסר מרגיע. יהב
(צילום: גביש מדיה)

יונה יהב
(צילום: עיריית חיפה)


בעיריית חיפה סיימו את ההכנות הנדרשות במקרה של מלחמה, לרבות רידוד החומרים המסוכנים במפרץ חיפה. כעת פונה ראש העיר חיפה יונה יהב לכ-50 אלף תושבים ותיקים המתגוררים בעיר, ומציע להיערך בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אך גם להרגיע ככל הניתן את הרוחות.
"תושבים יקרים, על כולנו עוברים ימים לא קלים, ובמיוחד על תושבי חיפה הוותיקים", מציין יהב במסר לציבור, "מסיבה זו אני מבקש לפנות היום אליכם - התושבים הוותיקים - ולהזכיר לכם, כי אם אתם חשים חרדה ואתם מעוניינים לקבל סיוע מצד עובדים סוציאליים או פסיכולוגים, אתם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106".

3 צפייה בגלריה
אלפי פניות ביום. מוקד 106 בחדר המלחמה
אלפי פניות ביום. מוקד 106 בחדר המלחמה
מחכים לשוחח אתכם. מוקד 106 בחדר המלחמה
(צילום: דורון סולומון)

קראו עוד:

ראש העיר מוסיף כי על מנת לסייע לתושבים הוותיקים, בימים הקרובים יעברו בבתיהם תלמידי בתי-ספר תיכוניים, חניכי תנועות נוער, עובדים סוציאליים ומתנדבים, שיעזרו להם להשתמש באפליקציות של פיקוד העורף ובהבנת הנחיות הפיקוד, העשויות להציל חיים.
יהב מדגיש את הצורך בהצטיידות בתרופות נחוצות ובמרשמים מודפסים.

3 צפייה בגלריה
כולם מתגייסים. פעילות בחדר המלחמה
כולם מתגייסים. פעילות בחדר המלחמה
מוכנות מלאה. פעילות בחדר המלחמה
(צילום: ראובן כהן עיריית חיפה)

יהב: "בהזדמנות זו, אבקש מהתושבים שאינם ותיקים – זכרו את התושבים המבוגרים ובעיקר את אלו שחיים בגפם. אם יש לכם סבא, סבתא, שכן או כל קרוב משפחה מבוגר אחר – דאגו לו: ודאו איתו שהוא יודע היכן נמצא המרחב המוגן שלו וכיצד להגיע אליו, ושהוא אכן שמע את האזעקה. במידת הצורך, פנו למוקד העירוני 106 ובקשו את עזרת גורמי הרווחה, שישמחו להעניק כל סיוע ועזרה. יחד נעבור את הימים המתוחים בשלום".