טלטלה באגודת השחיה של מכבי חיפה. המנהל המקצועי ומאמנה הראשי של מחלקת השחייה חנן שטרלינג הושעה לפני שלושה שבועות זאת בגין תלונות על הטרדה מינית שהוגשו נגדו במשטרה. שטרלינג נחקר ושוחרר.
1 צפייה בגלריה
חנן שטרלינג
חנן שטרלינג
חנן שטרלינג
(באדיבות איגוד השחייה)
קראו גם: >>
שטרלינג דמות מוכרת ומוערכת בספורט המקומי, הוא מאמן ומורה בכיר בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל עסקים ומאמן במחלקת השחייה של מכבי חיפה במשך שנים ארוכות לא ברציפות. הוא גם שימש בעבר כמנהל המקצועי ומנהל הנבחרות של איגוד השחייה הארצי.
גורם במחלקת השחייה: "לפני כמה שבועות התלונן אחד הילדים ששטרלינג נתן לו מכה בישבן". לדברי אותו גורם, האגודה העבירה את הנושא לאחראית על הטרדות המיניות באגודה שמינתה עורכת דין מיוחדת לבדוק את הנושא. במקביל התלוננו הוריו של הנער במשטרה.
ניר ענבי יו"ר אגודת מכבי חיפה כרמל: "לאחרונה הגיע לאוזנינו מידע על המנהל המקצועי במחלקת השחייה שעל פניו נראה כחמור ודרש טיפול מידי בכובד ראש. בשל צנעת הפרט לא ניתן לפרט מעבר לכך. בעקבות המידע שהגיע החלטנו להשעות אותו מיידית. הילדים וההורים במחלקה כולה עודכנו ובזמן אמת. עד לבדיקה הסופית של כל הגורמים אנחנו לא יכולים להוסיף. חשוב לציין שביטחונם של כל באי המועדון הוא בראש מעייננו. כרגע הוא ימשיך להיות מושעה וכשנקבל את הדו"ח בדיקה תתקבל החלטה סופית בעינינו. המחלקה ממשיכה לפעול כרגיל עם המאמנים האחרים".
עו"ד תמי אולמן המייצגת את שטרלינג: "אין שחר לתלונה והוא מכחיש את ביצוע המעשה. אחנו מחכים ומקווים שמשטרת ישראל תבין את הסיטואציה ותסגור את התיק מחוסר אשמה".
מהמשטרה נמסר: "עם קבלת מספר תלונות על הטרדות מיניות נגד החשוד המשטרה פתחה בחקירה. התיק נחקר עם מגוון פעולות, ובתום החקירה התיק יועבר בימים הקרובים לפרקליטות מחוז חיפה".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU
פורסם לראשונה: 08:25, 24.03.22