חבר מועצת העיר חיפה איציק בלס מכריז על התמודדות על תפקיד ראש מרחב חיפה בהסתדרות בבחירות שיתקיימו ב-24 למאי.
2 צפייה בגלריה
משה מזרחי ואיציק בלס
משה מזרחי ואיציק בלס
משה מזרחי ואיציק בלס
(פרטי, נחום סגל)
בלס ל"מיינט חיפה": "אחרי פניות רבות אליי, הגעתי להבנה כי מגיע לעובדים במרחב חיפה משהו טוב יותר. אני מגיע בגובה העיניים ודלתי תמיד פתוחה. זה בניגוד למי שחושבים שהם מלכי הארץ, מורמים מעם. יש חשיבות לכבוד האדם ולא לנהל את המרחב בפחד ואיומים. אני לא בא לעשות רע למישהו אלא רק טוב".
בלס יתמודד מטעם סיעתו של עופר עיני שיתמודד לראשות ההסתדרות. בלס: "עיני ירוץ בפלטפורמה איתה הוא יכול לעבוד. עופר פנה אליי ונעניתי לקריאה. הגיע הזמן שלעובדים בישראל יהיה טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
בלס
בלס
אתמודד ואנצח. בלס
(שרון צור)
קראו גם: >>
בלס יתמודד מול מנהל מחוז חיפה המכהן משה מזרחי. מזרחי נמצא בסיעתו של ארנון בר דוד. בלס: "המפלגות האחרות התאגדו תחת בר דוד וזה מקרין על המרחבים. נשאר מי שהולך כנגד. אני הולך ראש בראש עם משה מזרחי ואני אנצח אותו. אני קורא לוועדי העובדים ואומר להם שרק עופר עיני יוכל להתמודד עם ליברמן, יש לו קבלות, ויוכל להוביל את העובדים קדימה".
בלס הוא חבר מועצת העיר חיפה מסיעת הליכוד, חבר ועד ובכיר לשעבר בחברת חשמל, חברת ועידת נבחרי ההסתדרות משנת 2002 מסיעת עוז, יו"ר אגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות.
בלס עבד עם מזרחי עד שהתגלו ביניהם חילוקי דעות שהובילו לריצתו של בלס בבחירות הקרובות. בלס: "ההסתדרות צריכה להיות של איגוד מקצועי ולא של טיולים ואירועים. מזרחי עשה אירוע בנעמ"ת אבל לא התייחס ליו"ר נעמ"ת תמי ברק. הוא לא מצליח להשיג מספיק משתתפים בוועידות ההסתדרות. המוסדות לא עם מזרחי. הכל הולך להשתנות. אני הולך לעבוד למען העובדים והגימלאים בלי הפחדות ובלי איומים. אתמודד ואנצח".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU