מפגש מרגש שכזה לא זוכרים הרבה זמן ברמב"ם. אלון, חייל מילואים במסייעת 906 המורכבת מחיילי מילואים של גבעתי, גולני וצנחנים, הגיע לאחר לחימה בעזה, היישר למחלקת יולדות. אלון נאלץ לפספס בשל שירותו הקרבי את לידת בנו בכורו.
2 צפייה בגלריה
המפגש המרגש בין ירין ואלון ברמב"ם
המפגש המרגש בין ירין ואלון ברמב"ם
המפגש המרגש בין ירין ואלון ברמב"ם
(צילום: רמב"ם)

חוזר מהמילואים אחרי הלידה
(צילום: רמב"ם)


קראו עוד:

בתו זוגו של אלון, ירין, הגיעה לבית החולים שהיא מלווה באמא שלה ואמא של אלון. הלידה עברה מהר אך אלון יכול היה להתבשר על הולדת בנו ולהגיע לבית החולים רק 32 שעות אחרי שהסתיימה הלידה.
ירין מתארת כי מאז אותה שבת שחורה, היא ידעה כי אלון יגוייס ויש סיכוי כי הלידה תהיה בלעדיו. "למתוק שלנו היו תכניות אחרות, הוא לא רצה לחכות", מספרת ירין, "שבוע לפני הלידה אלון היה בהתרעננות קצרה בבית ושוב חזר, ולא דיברנו. אשתו של מפקד הפלוגה דיברה איתי ואמרה לי לעדכן אם אני יוצאת לחדר לידה והיא תנסה להעביר את המסר וניסינו להשיג אותו, אבל אי אפשר היה להגיע לאלון. בדיעבד מסתבר שכל צה"ל ידע שנולד לנו בן לפני אלון".

2 צפייה בגלריה
המפגש המרגש בין ירין ואלון ברמב"ם
המפגש המרגש בין ירין ואלון ברמב"ם
מעזה היישר לחדר יולדות
(צילום: רמב"ם)

ירין מציינת כי ברמב"ם דאגו לעטוף אותה ולהיות איתה. "הרגשת הכי בטוחה בעולם. ריסק אותי שהבן שלנו כאן ואלון לא יודע ובמשך 32 שעות כמעט ולא נשמתי, לא הצלחתי לישון, עד שהגיעה ממנו השיחה. ואז הוא הגיע. אני מקווה שאלד שוב ברמב"ם ובפעם הזו נגיע ביחד ללידה".
ירין מספרת ל"מיינט חיפה": "אנחנו מקרית מוצקין. אני מעצבת פנים והנדסאית ואלון מהנדס מכונות. נכנסתי ללדת ביום רביעי והלידה הייתה ביום חמישי. רק אחרי 32 שעות אלון יכול היה להגיע. אנחנו עוד לא מגלים את השם של הבן אבל זה יהיה קשור למצבו של עם ישראל והמלחמה. אלון קיבל אישור להישאר לברית ואני מקווה שיישאר יותר".
מה נאחל? "שכולם יחזרו הביתה, חיילים ואנשי מילואים, והחטופים כולם. שנוכל לגדל את הילדים שלנו לעולם טוב יותר", אומרת ירין.