"אני לא יכולה להתקלח בבית. לפעמים אני הולכת להתקלח אצל השכנה, לפעמים עם קערה ולפעמים אני מתקלחת בבריכה ציבורית". כך סיפרה השבוע דינה (שם בדוי), תושבת קרית חיים.
2 צפייה בגלריה
"אני לא יכולה לחיות ככה". דינה
"אני לא יכולה לחיות ככה". דינה
הברז בחצר הבית בקרית חיים
(צילום: פרטי)
לדבריה, החלפת שעון מים על ידי אגודת המים בקרית חיים גרמה לקצרים והיא החלה להתחשמל במקלחת. זאת בעוד, פניות לאגודה לא הועילו. אגודת המים: "מנכ"ל הוועד הנחה לשכור לפנים משורת הדין שירותי חשמלאי מוסמך על חשבון הוועד, שיבצע את התיקון המבוקש".
דינה (65) הפכה לסיעודית הנזקקת לסיוע של מטפלת. לדבריה, בחודש ינואר הגיעו אליה נציגי אגודת המים שטענו כי יש נזילה. "אמרו לי שאני צריכה לפצל את השעון מהשכן שלי ולהביא איש מקצוע פרטי שיבדוק את הנזילה", סיפרה השבוע. "הבאתי איש מקצוע שאמר שאין נזילה ובכל זאת הם רצו שאחליף את השעון".
בסוף חודש פברואר הגיעו נציגי הוועד ופיצלו את שעוני המים של דינה והשכן. זמן מה לאחר מכן לדבריה, נכנסה להתקלח והתחשמלה. "פניתי לחברת חשמל, הם שלחו מישהו מטעמם שאמר שניצלתי בנס כי אין הארקה והוא אסר עלי לפתוח את ברז המים במקלחת", סיפרה.

2 צפייה בגלריה
"אני לא יכולה לחיות ככה". דינה
"אני לא יכולה לחיות ככה". דינה
"אני לא יכולה לחיות ככה". דינה
(צילום: פרטי)

"פניתי שוב לאגודת המים, והם אמרו שהנושא לא באחריותם. בסוף לא הייתה לי ברירה וחיפשתי חשמלאי מוסמך שיתקן. אבל כל אחד שהגיע לא רצה לעשות את זה, כי זה קשור לאגודה. מאז אני לא יכולה להתקלח בבית. לפעמים אני הולכת להתקלח אצל השכנה, לפעמים עם קערה ולפעמים אני מתקלחת בבריכה ציבורית. אני אישה סיעודית, זה מאוד קשה לי. אני לא יכולה לחיות ככה. אני לא מבינה למה הם לא רוצים לסדר את מה שהם עשו".
מהאגודה נמסר: "במשרדי אגודת המים נתקבלה פנייה משותפת של שני שכנים שביקשו להפריד שעוני מים ולהפסיק בכך צריכה משותפת. צוות תפעול של הוועד העניק לשכנים את מיטב השירות והפריד את שעוני המים ואף סייע מעבר לכך לשכנה בתיקון תקלה בביתה.

קראו עוד >>

"יובהר כי, מעולם לא היה חיבור של הארקה שיודגש כי איננו בסמכותו כלל של הוועד. יחד עם זאת ולנוכח הנסיבות המיוחדות שאין ביכולתנו לפרטן מטעמי צנעת הפרט, הנחה מנכ"ל הוועד, חיים סגל, לשכור לפנים משורת הדין שירותי חשמלאי מוסמך על חשבון הוועד, שיבצע את התיקון המבוקש".