יושב ראש סיעת "אני חי פה" קיריל קארטניק הודיע על תמיכה ביונה יהב בסיבוב הבחירות השני לראשות העיר חיפה שיתקיים ב-10.2.
2 צפייה בגלריה
קארטיק ויהב
קארטיק ויהב
קארטניק ויהב
(צילום: גביש מדיה)
תמיכתו של קארטניק מגיעה לאחר הסכמים קואליציוניים שחתם יהב עם יו"ר הירוקים של חיפה - אביהו האן, יו"ר סיעת "חיפה בשבילנו - חוזה חדש" - שרית גולן, ויו"ר סיעת "יש עתיד - צעירי חיפה" - יוסי שלום, ויו"ר סיעת "אכפת לי מתושבי חיפה" - צביקה ברבי.
כל אחד מהחותמים נכנס למועצת העיר ויכהן במועצת העיר.
יהב: "החיבור עם קיריל הוא בשורה אדירה לחיפה. כפי שהתחייבתי אני פועל להכניס לתוך העשייה העירונית את הכוחות הכי חזקים הרוצים בטובתה של העיר ופועלים למענה. קיריל הוא נבחר ציבור הכי צעיר בחיפה, חרוץ, שפועל נמרצות למען ציבור בוחריו ועושה ימים כלילות להצלחתה של חיפה. אני שמח על החיבור בינינו, ורואה בו נדבך חשוב של חיפה היפה".

2 צפייה בגלריה
קיריל קארטניק
קיריל קארטניק
הכניס מנדט עם קולות הצעירים. קארטניק
(צילום: מיכה בריקמן)

קראו עוד:

קארטניק: "מדובר בבשורה לצעירים החיפאים שרואים בה את העתיד שלהם. נחזיר לסטודנטים החיפאים את החניות בחינם. אנחנו נפעל לבלום את ההגירה השלילית מהעיר, לאחר חמש שנים שהעירייה הזניחה את הטיפול בכך. נהפוך את חיפה לבירה של דוברי הרוסית, והיא תהיה עבורם העיר המובילה בישראל בהשקעה בהם. ב
"נוסף נקדם בחיפה פסטיבל כמו "מידברן" או 'tomorrow land' , שיביא לעיר הרבה צעירים וימתג אותה מחדש כבירת התרבות של הצפון ואחת הערים המובילות בתחום בישראל. בנוסף נדאג שהתקציב העירוני יותאם לכל תרחיש, גם אם חלילה תתרחש מלחמה".
יהב הוסיף כי בימים הקרובים צפויים חיבורים פוליטיים נוספים.