170 רשויות חתמו על מכתב הקורא לממשל הלחזור בה מהצהרותיה, לפיהן הרשויות העירונית יצטרכו לממן בעצמן את המסגרות החרדיות שבתחומן. בין ראשי הערים שחתמו על המכתב, ראש העיר חיפה עינת קליש וראשי ערים בקריות. ראש העיר נשר רועי לוי שחתם על המכתב מדגיש כי במידה ואכן יגלגלו את מימון המסגרות החינוך החרדיות לפתחן של הרשויות המקומיות, הפגיעה בתושבים תהיה קשה.
1 צפייה בגלריה
רועי לוי
רועי לוי
מתריע. ראש העיר רועי לוי
(צילום: מיכה בריקמן דוברות עיריית נשר)

קראו גם: >>

ראש העיר רועי לוי אומר ל"מיינט חיפה": בעיריית נשר, אנו משקיעים רבות בפיתוח מערכת החינוך העירונית, השקעה שמתבטאת הן בפיתוח תוכניות הלימוד עבור התלמידים והן בפיתוח הצוותים החינוכיים. התקציבים שדורשת ההרחבה מהרשויות יילקחו מתקציבי החינוך העירוניים ויהוו פגיעה ישירה בתלמידים ובמורים כאחד. על מקבלי ההחלטות בממשלה להבין, כי כל רשות ורשות יודעת להעניק למערכת החינוך שלה את המענים המותאמים לצרכים העירוניים, ועקיפת הרשויות בתחום זה תגרע מהיכולת שלנו לדאוג לתושבינו. רק השנה, זכתה מערכת החינוך העירונית בנשר בפרס החינוך הארצי, פרס המשקף את ההשקעה והעבודה שעושים הצוותים החינוכיים בעיר לטובת פיתוח ילדינו".
לוי שב ומדגיש כי "לקיחת התקציבים תעצור כל יכולת לקדם, לפתח ולהתאים את החינוך העירוני לדור החדש של תלמידים שנמצאים במערכת החינוך כיום".