הבוקר (יום שישי) הוארך מעצרו עד ליום ראשון של ערן אזולאי, תושב באר יעקב בן 40 שדרס למוות ילד בן 12 מרמת גן בערב יום הכיפורים בכביש 4, ליד גבעת שמואל לאחר שנחשד שנהג בשכרות. לאזולאי שתי הרשעות קודמות בגין נהיגה בשכרות - אחת מהן מתאונה שבה היה מעורב לפני שש שנים. אביו של אזולאי אמר למיינט "עושים עליו עליהום".
1 צפייה בגלריה
מימין: ערן אזולאי. הרשעות קודמות על שכרות
מימין: ערן אזולאי. הרשעות קודמות על שכרות
מימין: ערן אזולאי. הרשעות קודמות על שכרות
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
הרוחות בבאר יעקב סוערות לאחר שהתברר כי מי שעומד מאחורי הדריסה הוא ערן אזולאי, בן למשפחה מוכרת בעיר. משפחת אזולאי מתגוררת מול ביתו של ראש העירייה ואף מנהלים גן ילדים וותיק בבאר יעקב. כמו כן, אחיו הקטן של ערן היה נשוי בעבר לזמרת מוכרת ומפורסמת מאוד בישראל.
הילד בן ה-12 שנהרג בערב יום הכיפורים מפגיעת רכב בכביש 4 ליד גבעת שמואל, בעת שרכב על אופניו בעיצומו של יום הכיפורים, הוא תושב רמת גן, תלמיד בית הספר אביגור. חברי כיתתו וההורים לילדי הכיתה סיפרו כי היה מוזיקאי מחונן, תלמיד מצטיין, ואחד ש"הצליח בכל מה שנגע בו".
חברו לכיתה של הילד שנהרג, שלמד איתו בבית הספר ברמת גן, אמר במפגש שקיים הצוות החינוכי עם התלמידים כי "הוא תמיד היה החבר הכי טוב שלנו. אנחנו לא מאמינים".
"עוד לא דיברתי איתו", סיפר אביו של ערן. "נחכה ליום ראשון לאחר שהוא גם ייפגש עם עורכת הדין שלו. בינתיים עושים עליו עליהום".
המשפחה מוקפת כעת בחברים וביקשה מהם שלא להתראיין ולדבר על המקרה.