תושבת קרית ים עזבה לפני כחודשיים את ביתה יחד עם חמשת ילדיה למקלט מוגן לנשים לאחר שסבלה מהתנהגות אלימה מצד בעלה. הבעל הצליח לאתר את מיקומו של המקלט על פי פירוט כרטיס האשראי שלה שהגיע לידיו, ולפני שבועיים הוא נעצר בגן ציבורי סמוך למקלט כשהוא שתוי וברשותו סכינים יפניות. השבוע הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
האם וילדיה עזבו את הבית
האם וילדיה עזבו את הבית
האם וילדיה עזבו את הבית
(צילום המחשה: shutterstock)
הנאשם (36) ורעייתו נשואים יותר מ־14 שנים ולהם חמישה ילדים משותפים. במהלך השנים, נטען בכתב האישום, התמודדה האישה עם מקרי אלימות בבית מצד בעלה הסובל מבעיית התמכרות לאלכוהול.
קראו עוד >>
על פי האישום הראשון, בחודש מאי השנה שב הנאשם לביתו כשהוא בגילופין והתפתח ויכוח בינו לבין אשתו במהלכו הוא החל לקלל אותה ולקח כריך שהכין ומרח את תכולתו על פניה. לאחר מכן השליך עליה גם את הנוזלים שנותרו בקופסת חמוצים, משך אותה מחולצתה והצמיד את ראשה לכיריים.
במקרה נוסף שאירע חודשיים לאחר מכן, התנהג הנאשם באופן אלים בבית לאחר ששתה משקאות אלכוהוליים כאשר אשתו והילדים בבית, השליך חפצים והשתולל בחדר הילדים. בעקבות אירוע זה החליטה האישה כי היא עוזבת למקלט מוגן לנשים יחד עם ילדיה.
במשך הזמן הזה ניסה הנאשם לאתר את מיקומם. הוא התקשר לרווחה ודיבר באלימות מילולית ואף הגיע למשרדי הרווחה, צעק והשתולל. כמו כן התקשר פעמים רבות לאשתו ושלח לה הודעות גם ממספרים שונים בעודה מנתקת לו ואינה משיבה.
אלא, שבסופו של יום הצליח הבעל להתחקות אחרי אשתו וגילה שהיא נמצאת באזור תל אביב. בחקירה טען תחילה כי אדם אחר סיפר לו על מקום הימצאה, אולם בסופו של דבר הודה כי גילה זאת באמצעות פלט של כרטיס האשראי של אשתו שהגיע לידיו, הכולל את פירוט העסקאות בבתי עסק שונים באזור. כמו כן טען שחיפש אותה כי התגעגע אליה ואל הילדים.
לפני שבועיים, הוא הגיע לאזור בשעות הצהריים על מנת לבלוש אחר רעייתו והילדים ולאתר את המקלט שבו הם נמצאים. הוא הציג לעובדת בבית העסק ולאזרח נוסף את תמונתה ושאל אם הם יודעים למקום הימצאה. האזרח נבהל מהתנהגותו של הנאשם ושאלותיו והתקשר לדווח על כך למוקד 100 של המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותו כשהוא יושב ברכבו בסמוך לגינה הציבורית, כשנודף ממנו ריח של אלכוהול ולצידו בקבוקי אלכוהול פתוחים ושני סכינים יפניות.
הוא נעצר והשבוע כאמור הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של פגיעה בפרטיות - בילוש או הטרדה אחרת, תקיפה סתם של בן זוג והחזקת סכין. כמו כן הוגשה בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.