זו הייתה הדחה דרמטית. המתמודדת שי עופרי, שיש רבים שסימנו אותה כמנצחת הגדולה של העונה הנוכחית של האח הגדול ששודרה ברשת 13, הודחה מהבית.
2 צפייה בגלריה
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. לא תהיה המנצחת של האח הגדול
(צילום: רן יחזקאל)
עופרי יצאה הביתה אחרי שלושה חודשים וחצי בבית המצולם בנווה אילן, וההדחה ערערה את הבית כולו. במיוחד את הדייר שניר בורגיל שבינה לבינו נרקמו יחסים רומנטיים. למרות שלאחרונה היו סביבה לא מעט דרמות, במיוחד מול הדיירת הסנסציונית סתיו קצין, היה קשה שלא להתאהב בעופרי האנרגטית, שתמיד דאגה לכולם לאוכל, הגנה על החלשים ועשתה הרבה שמח.
עם צאתה מהבית נשאלה עפרי למה תתגעגע בבית האח, והיא הודתה כי דווקא לנמסיס שלה, סתיו קצין, איתה הרבתה לריב. עופרי הסבירה שסתיו תמיד הצחיקה והייתה דומיננטית בבית.

קראו גם:

בריאיון הראשון סיפרה כי "מחר בבוקר" היא מקווה לקום עם אימה ולבלות עימה זמן. עוד הוסיפה שהיא לא מתחרטת על שום דבר שעשתה במהלך העונה, והיא הכי סקרנית לדעת מה הקהל בחוץ חושב עליה.

2 צפייה בגלריה
שי עופרי
שי עופרי
שי עופרי. מחכה להתאחד שוב עם שניר
(צילום: מיכאל טומרקין)

ומה הדבר הראשון שעשתה כשיצאה החוצה? שלחה הודעה קולית לכל קהל מעריציה שעבדו רבות על מנת לקדם אותה באיסוף כסף למסוקים, בהצבעות ובצעקות מחוץ לבית:
"פטוצ'ים יקרים, אני יצאתי ברוך השם. קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה רבה. היה לי עונג לעבור את התוכנית הזאת איתכם. באמת שמעתי אתכם בכל רגע ורגע אם זה מהמסוקים אם זה מהצעקות. אני מודה לכם על תוכנית מהממת שעשיתם לי. עשיתם לי את החוויה הכי מהממת שאפשר, ואני באמת באמת אוהבת אתכם. אני מאחלת לנו להפגש בעזרת השם ואתם מדהימים אחד אחד. אני אוהבת אתכם מאוד מאוד. תודה רבה ענקית על הכל".
כאשר נשאלה עם מי היא תשמור על קשר מחוץ לבית האח, בחיים האמיתיים, מנתה שי עופרי את יובל מעתוק, יענקי גולדהבר וכמובן שניר בורגיל. עוד ציינה כי היא לא מתכוונת להיות בקשר עם סתיו קצין.
לגבי השאלה הגדולה מי לדעתה יזכה בגמר הגדול היא השיבה חד משמעית: שניר בורגיל, והוסיפה כי היא מחכה לרגע שבו יתאחדו שוב בתום העונה ולאחר הכרזת המנצח.