במתחם בילויים מוכר מאוד בפרדס חפלה, הסבתא הכי מצחיקה וסטייליסטית גם יחד שראיתי לאחרונה מציעה לקהל טיפולים זוגיים שאורכם 5:55 דקות בדיוק.
3 צפייה בגלריה
יעלי סטאר
יעלי סטאר
יעלי סטאר
(צילום פרטי)
זוגות אמיצים חושפים את אשר בקרביהם מול בערך 180-200 זוגות עיניים נישאות, וזה מצחיק כמו שזה נשמע. להתרשמותי הדלה, זה אפילו יעיל במידה מסוימת. בטוח יותר משזה נשמע. תראו, זה לא בא להחליף טיפול, כן? אבל זה בהחלט שולח את מושאי טיפול הבזק הקומי הזה עם נקודות לחשוב עליהן בבית.
גברת רביע היא בעצם הוא, דניאל קישי המוכשר שעיקר עיסוקו ומשלח ידו הוא בטיפול זוגי ונגזרותיו. כשהוא לובש את המטפחת, השמלה הפרחונית והמשקפיים הגדולות ומעלה קצת (הרבה) את הטון, הוא גברת רביע, הסבתא שתפתור לכם את בעיות הזוגיות.
ומה לרווקה שאני ולגברת? על פניו נראה שכלום, עד שיום אחד פתחתי את הפייסבוק וחזיתי בפוסט יוצא דופן - גברת רביע מזווגת! כן, הגברת החליטה לעלות במופע ראשון מסוגו - ספיד דייט בקהל, שאורכו של כל דייט - תיראו מופתעים - 5:55 ולא שנייה יותר. בתכל'ס, מה שראיתי היה פוסט שמישהי פרסמה באיזו קבוצת היכרויות, שהיא מוכרת כרטיס למופע. קפצתי על המציאה וכך נחשפתי לפלא ושמו גברת רביע.

3 צפייה בגלריה
יעלי, דניאל (גברת רביע), נעמה (הפיה המזמרת) ולואר
יעלי, דניאל (גברת רביע), נעמה (הפיה המזמרת) ולואר
יעלי, דניאל (גברת רביע), נעמה (הפיה המזמרת) ולואר
(צילום: יעלי סטאר)

אך אבוי, נסיעה לפרדס חפלה לפניי ו… רגע, יש לי גם שבת פנויה אז אולי אני אקפוץ קודם לחברתי הטובה והרווקה אף היא, לואר, שגרה איפשהו בדרך ליעד הנכסף, ויותר מזה - אנסה להשיג גם לה כרטיס ונלך לחזות בפלא הזה יחד.
זה בדיוק מה שקרה. מוצאי שבת אחד של תחילת אוגוסט, נסענו אני וחברתי הטובה למופע השידוכים של גברת רביע. לא הופתענו לגלות שבערך 90% מהקהל היו נשים ואף זעמנו קלות שהכרטיסים לא נמכרו באיזון מגדרי. נו, נסלח לסבתוש המשדכת שלנו, היא לא ידעה שיבואו בעיקר נכדות. ועדיין היה עם מה לעבוד, בגזרת הנכדים.
הגברת עלתה לבמה ודי מהר העלתה איתה שני עלם חמודותים (איך אומרים עלם חמודות ברבים?). אחד שהיה ממש לטעמנו החיצוני שלי ושל חברתי, ואנחנו לרוב לא מסכימות על גברים שאינם ג'ייסון מומואה, ושני שהוא בטוח לא לטעמי החיצוני, לא סגורה מה דעתה, אבל ממש חמוד. הגברת הדביקה להם כינויים - "אירופאי", שזה כינוי יצירתי לאשכנזי, ו-"אמריקני", כן, עם נ', שזה כי אמר שבאמתחתו אזרחות מטעם הדוד סם.

3 צפייה בגלריה
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של גברת רביע
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של גברת רביע
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של גברת רביע
(צילום: נופר אבן אור, מתוך עמוד הפייסבוק של גברת רביע)

בשלב הזה, הגברת שאלה אם מישהי מעוניינת באחד מהחמודים. עלתה אחת לבמה, קצת לא אפויה להתרשמותי, והתעניינה ב"אמריקני". ה"אירופאי" לאחר כבוד ירד מהבמה, ונראה שממש סבבה לו שהמשודכת מעדיפה את השני, כי גם הוא, מצידו, פחות בקטע שלה.
אם לשאול לדעתי, היא גם לא התאימה לו ויזואלית, לשני דווקא כן. אך לא שפר עליה המזל - הוא לא היה בעניין שלה. באמת הרגיש שהוא יותר אפוי וממוקד מטרה ממנה. שני החמודים והעלמה התבקשו להכריז במיקרופון, כל אחד בתורו, צירוף ספרות שמתכנס לכדי מספרי הטלפון שלהם, כי אם יש נשים אחרות שמעוניינות, אז היי, הם פנויים ואמיצים ובאו עם לב פתוח. זה היה חמוד. מאוד.
חברתי החליטה לנסות אחד מהם ונדחתה באלגנטיות, ואני ויתרתי מראש - מה שממש לא אופייני לי, אבל בגלל שעניין אותנו אותו אחד, העדפתי לתת לה את הבמה, גם כשלא באמת יודעות מאיזו סיבה היא נדחתה ורק משערות שזה כי היא לא לטעמו. הסיפור המשעשע שהגיע אחר כך? זה כבר לטור אחר. כן, תישארו סקרנים.

קראו גם:

משודכים הכריזו מספרי טלפון במיקרופון אחד אחרי השנייה ואפילו שידעך אחד מוצלח יצא מהבמה. הלבבות נפתחו. אני ולואר חככנו בדעתנו האם לעלות לבמה לאורך המופע (לא קרה), ובין שידוך מצחיק למשנהו, עלתה לבמה הפיה נעמה, ששרה שירים יפים ו-theme related וכשמה, נעמה לנו מאוד בקול פעמונים וליריקה די מדויקת ומרגשת יש לציין.
בסוף גיליתי לא במפתיע שהיא זוגתו של דניאל, בשעות שבהן הוא לא גברת רביע, ושותפתו העסקית. המופע הזה הוא אחד מהבייביז שלהם, ללא ספק בייבי נהדר.
אתם בטח תוהים מה פתאום אני מוותרת, מתפדחת לעלות לבמה, לא שולחת הודעה לעלם חמודות? זו אפילו לא היעלי שאני מכירה... אל דאגה, שתיתי את היומית שלי של אומץ ופניתי אחרי המופע לבחור אחד מהתשעה וחצי שהיו בקהל, שתפס לי את העיניים.
חזרתי עם טלפון, ובוקר למחרת נוכחתי לדעת בהודעה ממנו, שאולי דקותיים לפני ואולי שנייה אחרי, הגיעה אחת קצת יותר מדויקת לו. איחלתי לחמודים בהצלחה ושוב התייאשתי קצת מבפנים, אבל היי, ראיתי מופע שידוכים נהדר, שגם אם לא בהכרח יצאו ממנו שידוכים, הייתה שם אווירה מהממת פרדס חפלאית (היפית במובן החיובי) של קירוב לבבות וקבוצת תמיכה כיפית למתוסכלים כמונו.
שיהיה לכולנו ספטמבר מהמם ומפוצץ בלבבות.