אנריקו מסיאס, אחד הזמרים האהובים בישראל, גדול השנסיונרים, ומי ששב ומביע את תמיכתו במדינה ברגעיה הקשים, מגיע לחיפה להופעה מיוחדת.
3 צפייה בגלריה
בא לחזק. אנריקו מסיאס
בא לחזק. אנריקו מסיאס
בא לחזק. אנריקו מסיאס
(צילום: איציק בירן)



ההופעה בחיפה תהיה במסגרת סיבוב של 3 הופעות בלבד שעורך מסיאס בן ה-75 בישראל. הזמר שכובש את הבמות כבר למעלה מ-50 שנה, מבטיח כי זו לא תהיה עוד הופעה, ולנוכח המלחמה ומשבר החטופים, הוא בא לחזק את ישראל ולערוך הופעה מרגשת במיוחד.
אל מסיאס תצטרף בהופעותיו הזמרת זהבה בן ויחד יבצעו מלהיטיו הגדולים מכל הזמנים. לאורך השנים, הביע מסיאס תמיכה נאמנה בישראל ואף התמודד עם חרם מצד גורמים שונים בעולם בשל דעותיו הנחרצות. הופעותיו הקרובות הן סמל לקשר העמוק שלו למדינה, לאהבתו לצה"ל ולעם היהודי.

3 צפייה בגלריה
שילוב מנצח. זהבה בן ואנריקו מסיאס
שילוב מנצח. זהבה בן ואנריקו מסיאס
שילוב מנצח. זהבה בן ואנריקו מסיאס
(צילום: ערן לוי, באדיבות ההפקה)

קראו עוד:

"אני כבר לא יכול לחכות עד להופעה בחיפה", אומר מסיאס, "אני שמח ונרגש להגיע לחיפה ולישראל בכלל. מדינת ישראל היא הבית שלי ואני אוהב אותה מאד. אני מוקף פה באנשים חמים, ביניהם משפחתי הפרטית – משפחת צמח".
למסיאס ומשפחת צמח קשרים הנמשכים למעלה מחמישה עשורים. שמואל צמח ז"ל, האמרגן שלו, מילא תפקיד משמעותי בקריירה שלו ובחייו האישיים. כיום, בנו יואב צמח ממשיך את דרכו של אביו, ומנהל את כל ענייניו של מסיאס בישראל. קשר עם משפחת צמח עבור מסיאס הוא מעבר ליחסי עבודה. מדובר בקשר משפחתי חם ותומך, המהווה עבורו עוגן משמעותי לאורך השנים.
מסיאס: "השנה תהיה שונה מכל שנות חיי שהופעתי בישראל. בימים שכולנו חווים את ימי המלחמה, חשוב שלא נשכח את התקווה, האמונה והנחישות שלנו לנצח את הרוע.
"אני כואב את האובדן הקשה מנשוא של כל כך הרבה משפחות בישראל שאיבדו את יקיריהם, שולח חיזוק לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון ומאחל מכל הלב, מתפלל יום יום להחזרתם של החטופים לביתם. אבקר בכיכר החטופים בביקורי. מבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש ומחזק אותם בליבי. בעזרת השם, בזכות הכח הרוחני והנחישות, עם ישראל יצליח להתגבר על כל האתגרים העומדים בפניו".
"אני מקווה ומתפלל שעד ההופעה שלי כל החטופים יחזרו הביתה ואז נוכל לחגוג בגדול", אומר מסיאס, "עם ישראל חי!".

3 צפייה בגלריה
אנריקו מסיאס
אנריקו מסיאס
לב ענק. אנריקו מסיאס
(צילום: מרטין לאפיט)

לוח זמני ההופעות:


  • 27.6.24 (חמישי) – היכל התרבות, תל אביב. בשעה 20:30
  • 1.7.24 (שני) – מרכז הקונגרסים, חיפה. בשעה 20:00
  • 2.7.24 (שלישי) – המשכן לאומניות הבמה, באר שבע. בשעה 20:00

מחירי כרטיסים: החל מ- 199 שקלים עד 399 שקלים (בהתאם למקום הישיבה)
רכישת כרטיסים: במשרד כרטיסים "לאן" LEAAN.CO.IL טל': 8778*