חיות במה, פסטיבל הלהקות הצעירות של חיפה, יעלה במהדורה תשיעית בשני הקרוב (1 באפריל) החל מהשעה 19:00 במועדון הביט, שדרות הנשיא 127.
4 צפייה בגלריה
להקת נייט קראשר מתוך חיות במה 8
להקת נייט קראשר מתוך חיות במה 8
להקת נייט קראשר מתוך חיות במה 8
(צילום: עינב לייבושור)

הרכבים מוזיקליים של נערים ונערות חיפאיים מכל רחבי המפרץ יעלו להופיע בערב היוקרתי שכבר הפך למותג. זאת הפקה של מועצת הנוער העירונית בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי ומנהל חינוך וצעירים והאגף לחינוך בלתי פורמלי בעיריית חיפה בניהולו המוזיקלי של המוזיקאי והיוצר מיכאל וקנין, מי שעבד עם אמנים רבים מהשורה הראשונה (מירי מסיקה, זהבה בן, שמעון בוסקילה, שירי מימון, חיים משה ועוד) ובשנים האחרונות מקדם את הסצינה המוזיקלית הצעירה באולפן המוזיקה שבמרכז צ’ארנה בקריית חיים.

4 צפייה בגלריה
שגיא סימן טוב בחיות במה 8
שגיא סימן טוב בחיות במה 8
שגיא סימן טוב בחיות במה 8
(צילום: עילאי יוסלבסקי)

"אנחנו כבר קוצרים את הפירות", אמר וקנין לקראת האירוע, "להקת נייט קראשר שצמחה אצלנו הוציאה 'אי פי' שנכנס לסיכום השנה של המגזין מטאליסט ומופיעה בכל הארץ. אלמוג מלר הוציא אלבום משובח ונתן הופעת השקה נהדרת בוונדרבר. שיר גבאי, הראפרית, הוציאה סינגל ובקרוב מוציא אלבום ומופיעה השבוע בלבונטין 7 בתל אביב. כולם עשו את צעדיהם הראשונים על הבמה של חיות במה".
האודישנים הפעם היו ממש קשים מציין הלל שיטרית המנהל המוזיקלי של להקת ‘מפגשים ברכס’ ויועץ אמנותי למופע: "היה קשה לבחור מתוך המבחר הגדול שהגיע, אבל משמח לראות את כמות הכישרונות שצומחת כאן".

4 צפייה בגלריה
כרזת המופע
כרזת המופע
כרזת המופע
(צילום: ההפקה)

במופע ישתתפו להקת הגולד פינגרס בהובלת המוזיקאי אפי טליאס שמשלבת נערים על הרצף האוטיסטי; להקת הרוק אייריס שהופעותיה המחשמלות בקריות כבר עשו רעש גדול; ‘הכנענים’ ממרכז הכרמל שייצגו לאחרונה את חיפה בתחרות הלהקות הארצית Be Teen Festival; הביט בלוז, פרויקט של בית הספר למוזיקה של מועדון הביט בהובלת המוזיקאי רן חיים;
‘ההישגים’ האחים לבית הישג וחברים, משפחה מוזיקלית שמבצעת קלאסיקות רוק; להקת ‘שיקסע’ תלמידי י"ב מבית הספר החברתי מייצגים את בת גלים; להקת ‘בון פייר’ מעירוני ג’ ואליאנס מגיעים מנווה שאנן; להקת ‘קולה’ מחיפה והקריות עושה כבוד לרוק ישראלי משנות ה90; אליה ועידן, שני בני דודים שעושים פולק רוק עם הרמוניות קוליות קסומות; למס סלאמה מרמת תשבי ומאי בר לב מקריית חיים שתיהן מלהקת ‘מפגשים ברכס’ - יציגו כל אחת בנפרד את קולן הענק; ו‘המתופף שעל הקיר’ להקתן של רותם וגילי זמרות יוצרות מקריית חיים שחברו לנבחרת נגנים משובחת מחיפה.

4 צפייה בגלריה
שירלי נווה מ'הכנענים' בחיות במה 8
שירלי נווה מ'הכנענים' בחיות במה 8
שירלי נווה מ'הכנענים' בחיות במה 8
(צילום: עילאי יוסלבסקי)
קראו גם:

את המופע ינחו מור כהן - ממועצת הנוער העירונית וגילי פובולוטסקי - הגיעה להנחות בפעם השניה את חיות במה, יומיים לפני שהיא מתגייסת והיא תצטרף בשירה להרכב בהובלת שגיא סימן טוב - גיטריסט וזמר יוצר - שירשום הופעה חמישית בחיות במה.
"הכניסה חופשית והקהל הרחב מוזמן בכיף לראות, לשמוע וליהנות מהכישרון הרב והמגוון שיש לבני הנוער המוזיקאים של חיפה", סיכם וקנין והוסיף: "זה לא ערב של מוזיקאים חובבים, הולכת להיות מוזיקה טובה בביצועים חיים על הבמה הנהדרת של הביט עם הסאונד המשובח של המקום, אל תחמיצו כזאת חגיגה".