המועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי מתייחס להתפתחויות הפוליטיות האחרונות, ואומר כי רשימתו העל מפלגתית "מחוברים לחיפה וקרית חיים" תציל את חיפה מהשפל הניהולי שהעיר סובלת ממנה 20 שנה, שפל שהחריף בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
יעקב בורובסקי
יעקב בורובסקי
על מפלגתי. יעקב בורובסקי
(צילום: דנה קופל)
בורובסקי: "על חיפה מבקשים להשתלט גם כיום בעלי הון אינטרסנטיים שזהותם ידועה, יחד עם כמה עסקניים פוליטיים מ"יש עתיד" ומפלגות נוספות הקוראים לעצמם כבר 20 שנה צעירים, שאוחזים במשרות ניהוליות בחברות נדל"ן ואו במשרד השיכון. ברור כי האנשים האלה מממנים קמפיינים נגטיביים כלפי גישתי הבסיסית, היא כגישת אחד מקיסרי רומא - "נשר לא מתעסק בזבובים"".
בורובסקי אומר ל"מיינט חיפה": "בעת האחרונה מתפרסמות ידיעות לפיהן אני אהיה מועמד הליכוד ובכך לצבוע אותי בצבעים פוליטיים. אנחנו לא פוליטיים, לא רצים ברשימה פוליטית וקוראים לכל המפלגות והגופים לתמוך בנו".

2 צפייה בגלריה
יעקב בורבסקי
יעקב בורבסקי
יוצא להתקפה. יעקב בורבסקי
(צילום: אלעד גרשגורן)

קראו גם:

בורובסקי: "לשמחתי אנו זוכים להיענות גבוהה ביותר שכנראה היא לצנינים בעיני העסקנים השונים ובעלי ההון. ננצח בבחירות לחיפה בפערים גבוהים כי רק לנו יש הידע והניסיון וכיום את התשתית הגדולה ביותר בעיר. התמהיל שלנו בחיפה ובקרית חיים של ידע וניסיון מחד, עם צעירות וצעירים מבטיח שמחוברים לחיפה, תהיה הכח השולט בעיר שנים ארוכות. גם ראשי העיר אחרי יגיעו מתוך מחוברים לחיפה וקרית חיים כי יש בי אהבה לחיפה והיא תנצח. ניקיון הכפיים, ניקיון הדעת ולב רחב מנצחים כל עסקן קטן שנשלט על ידי בעלי האינטרס".
פורסם לראשונה: 10:47, 19.05.23