חבר הכנסת אלעזר שטרן הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא מוותר על על התמודדות על ראשות העיר חיפה.
2 צפייה בגלריה
אלעזר שטרן
אלעזר שטרן
מוותר. אלעזר שטרן
(צילום: זהר שחר)
בהודעתו כתב האלוף במיל׳ ח״כ אלעזר שטרן: ״נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית״.
הודעתו של ח"כ שטרן מגיעה אחרי שבשבוע שבעבר הובהר לו על ידי מפלגת יש עתיד, כי במידה ויתמודד על ראשות העיר חיפה, הוא יצטרך להתפטר מהכנסת.
"זוהי רעידת אדמה פוליטית", אומר גורם במערכת הבחירות בחיפה, "הכל נפתח מחדש. שטרן אמור היה לטרוף את הקלפים ועכשיו נראה את המועמדים נערכים לקמפיין".

2 צפייה בגלריה
תמיכה בתנאי אחד. לפיד ושטרן
תמיכה בתנאי אחד. לפיד ושטרן
התנאי של לפיד הפיל את ההתמודדות של שטרן
(צילום: אלכס קולומויסקי)

קראו גם:

האלוף לשעבר שטרן השקיע מאמצים ומשאבים רבים לקראת התמודדות בחיפה, במהלכם קיים סבב שיחות עם גורמים רבים בעיר. שטרן אף קיים סיורים ברחבי העיר, למד את הבעיות שלה, ונפגש עם תושבים כדי לשמוע את שנדרש לתקן.
ביש עתיד אף קיימו סקר בו נמצא כי שטרן זוכה לתמיכה גדולה בקרב הציבור וכי יש לו סיכוי טוב להיבחר לראשות. "כמו בפוליטיקה, עד שזה לא סגור זה לא סוגר, וגם אז הכל פתוח", אומר גורם פוליטי בעיר, "לשטרן היה סיכוי טוב, תמיכה כספית של מפלגה, אבל הוא לא היה מחוייב מאה אחוז לעיר. הוא מגיע ממושב שעזר בהקמתו, והיה צריך לקפוץ להציל את חיפה. מה שכנראה הוביל לקבלת ההחלטה הייתה הודעת יש עתיד כי יהיה עליו לעזוב את הכנסת. הוא רוצה להשפיע והכנסת זה המקום הטוב יותר לכך. עכשיו נראה מה יקרה בחיפה".
פורסם לראשונה: 10:29, 14.05.23