יונה יהב, ראש העיר לשעבר של חיפה חוזר למערכת בחירות נוספות וצפוי להכריז על התמודדות על ראשות העיר ביום שלישי הקרוב בשעה 18:00.
2 צפייה בגלריה
יונה יהב
יונה יהב
הוא חוזר. יונה יהב
(צילום: שרון צור)
במטה יונה יהב הושלמו ההכנות לקראת הכרזה רשמית על התמודדות על ראשות העיר ומועצת העיר. כפי שפרסם "מיינט חיפה", יהב לא מתכוון להמתין ליאיר לפיד ולמפלגת "יש עתיד", והוא יתמודד עם או בלי תמיכת המפלגה שתמכה בו בבחירות הקודמות.
מי שאמור היה להשיג את תמיכת "יש עתיד" הוא נציגה במועצת העיר חבר המועצה יוסי שלום, שמסתמן שישתלב ברשימתו של יהב בכל מקרה במקום השלישי.
מטה יהב מתכנן כי המקום השני ברשימה למועצת העיר, יישמר עבור סגנית ראש העיר סופי נקש, מי שהובילה את מועצת השינוי וכיהנה כסגנית ראש עיר ויו"ר ועדת כספים.

2 צפייה בגלריה
צילומים מקצועיים בעמוד של יהב
צילומים מקצועיים בעמוד של יהב
כבר התחיל בקמפיין. יהב במושבה הגרמנית
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יהב)

קראו גם:

הכרזתו של יהב נדחתה כמה פעמים, אך לאורך החודשים האחרונים במטה יהב לא הפסיקו לעבוד, חיפשו מקורות מימון לקמפיין שיושק, ערכו סקרים, ושבו והדגיש כי יונה יתמודד.
"העיר חיפה צריכה יציבות", אומר גורם במטה יהב, "יונה יכול להביא ליציבות הזו. העירייה לא מתפקדת. העיר לא מתפקדת. מכל המועמדים רק יונה יכול להחזיר את השפיות לעיר. זו כנראה תהיה הקדנציה האחרונה שלו, ובתקופה הזו הצעירים שאחריו יוכלו לבלוט ולתרום את חלקם להתחדשות העיר".