לאחר פגישה שהתקיימה הבוקר (רביעי) בין יו"ר מרצ חיפה רתם אלכסנדרי, ליוסי שלום, יו״ר יש עתיד חיפה וצעירי חיפה, מרצ מכריזה על הצטרפות ליש עתיד וצעירי חיפה בראשותו של שלום, לאיחוד רשימות הסיעות.
2 צפייה בגלריה
רצים יחד. שלום ואלכסנדרי
רצים יחד. שלום ואלכסנדרי
רצים יחד. שלום ואלכסנדרי
(צילום: מיכה בריקמן, עלאא זעתרה)
אלכסנדרי מציינת כי "מרצ רואה חשיבות קריטית לאחד את הקולות הליברל-דמוקרטים בחיפה. הקשר בין המפלגות התחזק לאור השתתפותן הפעילה במיוחד במחאה נגד המהפכה המשפטית מיום היווסדה, וגם על רקע החזון המשותף לשמור על חיפה ליברלית, ולדאוג לפיתוח העיר, לביטחון ולרווחת תושביה".
יוסי שלום: "חיבור זה הוא רק ההתחלה של שיתופי הפעולה הנוספים במחנה, שיתופים אשר יחזקו את המחנה הליברלי והדמוקרטי בחיפה. רק כך נשמור על צוויונה של העיר שאנחנו כל כך אוהבים, בשביל התושבים שחיים פה ואלו שעוד ירצו להגיע, עם פיתוח נכון של התעסוקה והמסגרות בעיר."

2 צפייה בגלריה
מועצת העיר חיפה
מועצת העיר חיפה
ייכנסו ברשימה אחת למועצה
(צילום: שרון צור)

קראו עוד:

אלכסנדרי: ״אסור לאבד קול ליברלי אחד במאבק על חיפה דמוקרטית ושיוויונית. יש עתיד וצעירי חיפה בראשות יוסי שלום בתמיכתנו אוחזת בפונטיציאל להיות הרשימה הליברל-דמוקרטית הגדולה ביותר, ולכן איחוד קולות המחנה חשוב מאי פעם. לא ניתן למה שקרה בבחירות האחרונות לכנסת, כאשר לא היינו מאוחדים, לקבוע גם את גורלה של חיפה."
יצויין כי במאבק על הקול הליברלי של הבוחר החיפאי מתמודדות מספר רשימות, ביניהן הירוקים של חיפה הזוכים לתמיכה של בני גנץ וכחול לבן, ורשימתו של דוד עציוני הזוכה לתמיכה של גדעון סער ומפלגתו תקווה חדשה.