בשבוע שעבר הצטרף לרשימה הארוכה של המועמדים לראשות העיר יונה יהב. לשאר המועמדים ברור כי לא מדובר בעוד מועמד אלא באירוע שישפיע על מערכת הבחירות והסיכוי שלהם להיבחר.
2 צפייה בגלריה
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
הסיבוב השני יכריע את עתיד חיפה
(צילום: אביעד טל)
נראה כי לאור ריבוי המועמדים, יתקשה אחד מהם לקבל מעל 40% מהקולות, ולא יהיה מנוס מסיבוב שני אליו יעלו רק שני מועמדים או מועמדות.
יו"ר הירוקים אביהו האן טוען כי יגיע לסיבוב השני עם יהב, ולא דוד עציוני ויעקב בורובסקי.
האן: "כניסתו של יונה יהב למירוץ מרסקת את עציוני ואת בורובסקי ומונעת מהם כל סיכוי להיבחר - כי בסיס התמיכה שלהם הוא זהה. מבין כל המועמדים לראשות העיר, אני מגיע כשמאחורי התמיכה הגדולה ביותר במועצת העיר. זו עובדה. לכן, בסיבוב השני, שברור שיתקיים, תהיינה לכם רק שתי אפשרויות – או אני – אביהו האן – או יונה יהב. או שינוי ושיפור, או עוד מאותו הדבר".

2 צפייה בגלריה
המועמדים לראשות העיר חיפה
המועמדים לראשות העיר חיפה
המועמדים לראשות העיר חיפה
(צילום:נחום סגל, אלעד גרשגורן, ראובן כהן, גונן שמר, פרטי)

קראו גם:

האן שב וטוען כי בורובסקי, במידה ויפסיד, לא יישאר במועצה ויפרוש לעסקיו, ואילו עציוני, הוכיח בבחירות קודמות כי גם לאחר קמפיין מושקע הוא חבר לקליש, ובהמשך פרש מהמועצה.
האן: "גם הפעם עציוני מוציא כסף רב על שילוט וסקרים – בעצם כדי לשריין לעצמו את תפקיד סגן ראש העיר הבא – ואכן הוא יוכל להתמנות לסגן בקואליציה בראשותי. הוכחתי מעל עשור במועצת העיר שאני עובד בשבילכם. לא נטשתי. עבדתי. הבאתי תוצאות".
האן מציין כי בחירה בירוקים זה קול למען עתיד העיר, בכוונתו לנצח את יהב בסיבוב השני ולהביא שינוי לחיפה.