ימים קריטיים עבור המועמדים לראשות העיר חיפה. אחרי סוכות צפויים להודיע חלק מהמועמדים על פרישתם ותמיכתם באחד המועמדים המובילים. לטובת איחוד הכוחות הצפוי מתנהלים משא ומתנים בין רשימות ומועמדים.
2 צפייה בגלריה
האן בפגישה עם קארטניק
האן בפגישה עם קארטניק
האן בפגישה עם קארטניק
(צילום: פרטי)
כך נראה השבוע אביהו האן, מועמד הירוקים - כחול לבן לראשות העיר בפגישה בבית קפה על רכס הכרמל עם קיריל קראטניק יו"ר סיעת "אני חי פה". האן נראה לפני מספר שבועות בשיחה עם יוסי שלום, יו"ר יש עתיד, שלאחרונה הודיע על ריצתו לראשות העיר.
האן: "אני בטוח שאבחר לראש העיר ולכן אני מכין את עצמי ליום שלאחר הבחירות. אני נפגש עם כל הרשימות וכל המועמדים ומציע להם לחבור לקואליציה ליברלית בראשותי".
"אנחנו מדברים על טובת העיר. מבחינתי חיפה לפני הכל ולכן אני נפגש עם כל מי שמזדהה עם המסר הזה. בשיחות ובמפגשים האלו באים לידי ביטוי האינטרסים הציבוריים המשותפים. יש תמימות דעים ומובעת דאגה מהמועמדים האחרים ובעיקר מבעלי האינטרס שעומדים מאחוריהם ומממנים אותם. החשש הוא שאת התשלום ישלמו תושבי חיפה".

2 צפייה בגלריה
אביהו האן פרופ' אלון טל
אביהו האן פרופ' אלון טל
אביהו האן פרופ' אלון טל
(צילום: הירוקים כחול לבן חיפה)

קראו עוד:

האן שזוכה לתמיכה של כחול לבן ובני גנץ, קיבל חיזוק נוסף בשבוע שעבר בעקבות תמיכתו של ח"כ עד לאחרונה ואחד מבכירי פעילי הסביבה בארץ, פרופ' אלון טל, שעומד בראש המחנה הסביבתי בישראל וממקימי 'אדם, טבע ודין'.
פרופ' טל: "אני עוסק בזיהום ובבריאות של חיפה כבר למעלה מ-30 שנה ולא היתה קבוצה שנלחמה על הבריאות שלכם, על הסביבה שלכם ונגד הזיהום כמו אביהו האן, הירוקים והצוות הנהדר שהוא מרכז. אם אתם מעוניינים באמת שיהיה לחיפה עתיד בריא, נקי, שאפשר לחיות פה בכבוד, הצביעו לאביהו האן ולירוקים- כחול לבן כדי להבטיח סביבה טובה יותר".
פרופ' טל התייחס לתכנית פינוי המפעלים ותמ"א 75 שאושרה לאחרונה, וציין כי "אביהו האן הוא מיוזמי החלטת הממשלה על פינוי המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה. האן וסיעתו הירוקים - כחול לבן הם המייצגים נאמנה את המחנה הסביבתי בחיפה".