המשטּרה הוציאה הערב (שני) צו סגירה לאצטדיון "המושבה" בפתח תקוה, לאחר שהנהלת קבוצת בני סכנין לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את בטחון הציבור. בעקבות כך נשלחו חזרה הביתה אלפי אוהדים שהגיעו למשחק.
1 צפייה בגלריה
מתחם אצטדיון המושבה
מתחם אצטדיון המושבה
מתחם אצטדיון המושבה
(צילום: עיריית פתח תקוה)
במסגרת הליך רישוי אירועי ספורט, על מנת להבטיח את בטחון הציבור והסדר הציבורי מציבה המשטרה בתום הערכת מצב, תנאים שונים טרם המשחק, לרבות קביעת מספר סדרנים ומאבטחים, שהנהלת הקבוצות נדרשת להציב.
בתוך כך, סגן מפקד מרחב שרון, נצ"מ ישי שלם הוציא צו סגירה לאצטדיון המושבה בפתח תקוה בשל אי עמידה בתנאי הרישוי, באופן המסכן את האוהדים.
כאמור, הערב היה אמור להיערך משחק כדורגל בפ"ת בין קבוצת "בני סכנין" לבין קבוצת מכבי חיפה, כאשר מתוקף היותה הקבוצה המארחת, היתה אמורה קבוצת "בני סכנין" לעמוד בתנאי הרישוי וביניהם - העמדת מאבטחים וסדרנים לטובת המשחק.
משלא עמדה הקבוצה בתנאי בסיסי זה, הוחלט ע"י סגן מפקד המרחב להוציא צו סגירה לאצטדיון המושבה למשך 4 ימים.
קראו גם:
יש לציין שבימים האחרונים התקיימו מספר הערכות מצב ביחד עם גורמים מההתאחדות ותוך שיתוף פעולה עם מארגני המשחק (בני סכנין), בהערכות המצב האחרונות שהתקיימו היום התחייבו המארגנים להציב כ-200 סדרנים לטובת שמירה על שלום הציבור והתחייבו שיתייצבו לתדריך בשעה 1630, כאשר עד לשעה 18:00 התייצבו רק כ-100 סדרנים (שחלקם ללא הכשרה ותעודה מתאימה) לאור התנהלות זאת ומתוך כוונה לשמור על בטחון ושלום הציבור המחוז החליט שלא לאפשר קיום המשחק.