הערב (ראשון, 20.30) ייערך באצטדיון סמי עופר הדרבי החיפאי הגדול בין מכבי להפועל חיפה, כשהפעם אליפות על הפרק.
3 צפייה בגלריה
כל דרבי הוא חגיגה
כל דרבי הוא חגיגה
האוהדים חוזרים ליציעים
(צילום: עוז מועלם, אלעד גרשגורן)
היתרון ברור לירוקים. מכבי האלופה במקום הראשון בטבלה שומרת על פער של 8 נקודות מהפועל שבמקום הרביעי. בשנת 1999 נערך דרבי דומה ששתי הקבוצות היו רלוונטיות לזכייה באליפות, אז זכתה הפועל באליפות. הדרבי האחרון בין הקבוצות הסתיים בניצחון ירוק 3-0 ותבוסה אדומה.
לראשונה מאז תחילת המלחמה יגיעו 30 אלף איש לאצטדיון סמי עופר. 27 אלף מהם אוהדי מכבי, 2,700 אוהדי הפועל.

3 צפייה בגלריה
עשה היסטוריה. דגו
עשה היסטוריה. דגו
מה הוא מכין לאדומים? דגו
(צילום: עוז מועלם)

מכבי מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על גנט בפלייאוף של הקונפרנס-ליג, כשלפניה ביום חמישי משחק גומלין חשוב במפעל האירופי. הרכבה של מכבי חסר מאד בשל פציעות. דין דוד יחסר בשל ניתוח שעבר בברך. הוא צפוי להיעדר 6 שבועות. עוד ייחסרו חזיזה, שוראנוב וג'אבר. יחזרו מפציעות גולדברג וקורנו. המפתחות לניצחון במכבי הם ענן חליאלי שבכושר שיא, ופרנזי פיארו שכבש מול גנט.
האדומים של הפועל ייחסרו את ינון אליהו המוצהב, ויקבלו בחזרה את אלחמיד שחוזר אחרי חודש פציעה.

3 צפייה בגלריה
דרבי בסמי עופר
דרבי בסמי עופר
אבוקות וציוד עידוד יישארו בחוץ. דרבי בסמי עופר
(צילום: איציק גולדשטיין)

קראו עוד:

מכבי יחגגו 110 שנה למועדון האגדי וילבשו מדים שלבשו שחקניה הראשונים של הקבוצה. בעוד שבמכבי חוגגים, בהפועל כואבים את פטירתו בטרם עת של דני גולן, מאמן הקבוצה לשעבר שנפטר בגיל 64 בלבד. המועדון מסר את השתתפותו בצער המשפחה.
בשתי הקבוצות מקווים שהמשחק יעבור ללא אירועים חריגים, ובקרב אוהדים נרשמת אכזבה וכעס מהחלטת המשטרה לא לאפשר הכנסת אביזרי עידוד. במשטרה קוראים לציבור להקדים ולהגיע לאצטדיון ולשמור על הנחיות הבטיחות מחוץ ובתוך האצטדיון.