מכבי חיפה קיוותה להניף את צלחת האליפות כבר הערב (שני), אך ניצחון על מכבי תל אביב לא הספיק לה לאחר שהפועל באר שבע לא הפסידה נגד מ.ס אשדוד ונשמר פער של 4 נקודות.
2 צפייה בגלריה
דיא סבע חוגג
דיא סבע חוגג
דיא סבע חוגג
(צילום: ראובן כהן)
מכבי חיפה הייתה צריכה ניצחון והיא השיגה אותו בצורה ההירואית ביותר. המשחק נפתח עם שער של מכבי תל אביב. גבי קניקובסקי הרעיד את השער של הירוקים. במקביל בחיפ התבשרו כי באר שבע מובילה על אשדוד. נראה היה כי צלחת האליפות הולכת ומתרחקת מהכרמל לבאר שבע.
הירוקים התעשתו מהר ובכר הגיב עם שינוי במערך איתו פתח. שני השחקנים הבולטים בחיפה היו דיא סבע ודולב חזיזה, שהובילו למהפך. חזיזה ניצל טעות של שוער באר שבע, הסתער על הכדור והבקיע גול שכולו נחישות. בהמשך חזיזה נפצע בראשו והתעקש להמשיך לשחק.

2 צפייה בגלריה
דיא סבע חוגג
דיא סבע חוגג
אנרגטי ויעיל. דיא סבע
(צילום: ראובן כהן)

סבע האנרגטי הבקיע בבעיטה אדירה גול ראשון. סבע המשיך ללחוץ ובעיטה נוספת שלו הוסטה על ידי ג'רלדש מבאר שבע, ונכבש גול עצמי.
3-1 בסיום משחק הירואי עבור הירוקים ששימחו את היציעים המלאים, ורחבת האצטדיון בה צפו רבים במסכי הענק שהוצבו על ידי העירייה.

קראו גם:

ברק בכר ציין בסיום המשחק כי הקבוצה גילתה הרבה אופי, עמדה בלחצים ועשתה מה שמצופה מאלופה. בכר: "יש לנו משחק חוץ קשה בשבוע הבא נגד נתניה. אנחנו נסגור סיפור בשבוע הבא. מקסימום בשבוע שאחרי זה. נביא צלחת אליפות נוספת לחיפה".