מכבי חיפה תארח הערב (22:00) בבודפסט הונגריה את קבוצת פיורנטינה מהליגה האיטלקית במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג.
3 צפייה בגלריה
ירגיש בבית. דגו
ירגיש בבית. דגו
האריך חוזה וישחק. רפאלוב
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים רוצים להמשיך את החלום האירופאי שמכניס הרבה עניין, כבוד וגם כסף לקבוצה מחיפה. ההשתתפות במפעל האירופאי הכניס עד כה למכבי חיפה 15 מיליון יורו ממענקי עלייה, וכעת עלייה לשלב הבא שווה 2 מיליון יורו נוספים.
מכבי לא מגיעה למשחק במצב אופטימלי. המאמן מסאי דגו עשוי להיקלע לבעיה קשה אולי לראשונה העונה, וזאת לנוכח סגל השחקנים המדולדל שיעמוד לרשותו. דגו שבנה לעונה זו סגל הכולל לא פחות מ- 30 שחקנים, יצרך למצוא פתרונות יצירתיים בשל לא מעט שחקנים פצועים.

3 צפייה בגלריה
עשה היסטוריה. דגו
עשה היסטוריה. דגו
חייב להיות יצירתי. דגו
(צילום: עוז מועלם)

אז מי ייעדר מהסגל בשל פציעות? שון גולדברג, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, קני סייף, תומר חמד ודין דוד. אם חיפה רוצה לעשות היסטוריה ולהעפיל לרבע גמר גביע הקונפרנס, עליה להתעלות על עצמה, ולמרות הפצועים והסגל הקצר, להשיג ניצחון הערב בטרם היא טסה למשחק גומלין בשבוע הבא באיטליה.

3 צפייה בגלריה
ציון ביטון ז"ל
ציון ביטון ז"ל
ציון ביטון ז"ל
(צילום: באדיבות מועדון מכבי חיפה)

קראו עוד:

המשחק ייפתח הערב בדקת דומיה לזכרו של ציון ביטון, מנהל המתקנים של מכבי חיפה, שעבד בקבוצה 50 שנה וזכה להערכה עצומה. שחקני הקבוצה ישחקו עם סרטים שחורים לזכרו של ביטון ז"ל.
בין השחקנים שיעלו הערב לשחק, הקפטן ליאור רפאלוב, שחתם (רביעי) עם הנהלת מכבי על חוזה חדש לעונה הבאה. רפאלוב שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 37, צפוי לסיים את קריירת המשחק שלו במועדון בעונה הבאה, ולהצטרף לצוות המקצועי.