"פיורנטינה פיבוריטית לגומלין אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. ניתן 200 אחוז כל אחד". כך אומר מאמן מכבי חיפה מסאי דגו לקראת משחק הגומלין שייערך הערב (חמישי) בין מכבי חיפה לפיורנטינה.
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
רק ניצחון. מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)
מכבי חיפה מגיעה הערב (19:45) למשחק אחרי משחק "הבית" ששוחק בהונגריה, משחק בו הפסידה בשבוע שעבר 4:3 לפיורנטינה שתשחק הפעם במגרשה הביתי.
הירוקים משדרים אופטימיות ומאמינים כי ניתן יהיה לכבוש שני שערים ולהעפיל לרבע גמר הקונפרנס ליג.
"יש בפיורנטינה שחקנים איכותיים במיוחד בחלק ההתקפי. ראינו את זה כבר בשבוע שעבר", אומר שון גולדברג שלא שיחק במשחק הראשון בגלל פציעה והערב אמור לשוב לעמדת הבלם.

3 צפייה בגלריה
פריחה מאוחרת. גולדברג
פריחה מאוחרת. גולדברג
חוזר לעמדה. גולדברג
(צילום: עוז מועלם)

גולדברג כמו לא מעט שחקני קבוצה נוספים שנפצעו, עברו מבחני כשירות והמאמן דגו יכריע האם ומתי לעשות בה שימוש במהלך המשחק הערב.
פצוע נוסף שעשוי לחזור ולקבל כמה דקות משחק הוא עלי מוחמד שלא החלים בצורה מלאה.
שחקני המפתח של מכבי הערב הם ללא ספק חליאלי ופיירו. חיפה חייבת ניצחון בפער של שני שערים, וזה אומר שהשניים הללו חייבים להבקיע.
הקהל הירוק ינסה לדחוף את הקבוצה קדימה. לא פחות מאלף אוהדים ירוקים כבר הבטיחו את הגעתם למשחק לאצטדיון "ארטמיו פארק" באיטליה.

3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי במשחק. פרקטור רציני שיהיה חסר בגומלין
אוהדי מכבי במשחק. פרקטור רציני שיהיה חסר בגומלין
באים לחזק. אוהדי חיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)

קראו עוד:

הקבוצה, המשלחת כולה והאוהדים יזכו לאבטחה חסרת תקדים של כוחות הבטחון האיטלקיים, וזאת לנוכח חשש של גורמים באיטליה לפרובוקציות מצד מפגינים פלסטינים. השבוע נעצר פלסטיני באיטליה לאחר שהתקבל מידע על כוונתו לפגוע במטרות ישראליות.
"נוסעים בראש מורם והולכים כדי להשיג ניצחון מוחלט של 2 שערים", אומר גורם במכבי.