במשחק הפועל חיפה והפועל באר שבע בסמי עופר (שני) עלו שחקני חיפה כשהם לובשים חולצות לזכרו של חייל צה"ל, דויד ששון ז"ל שנהרג במהלך לחימה בעזה לפני עשרה ימים.
2 צפייה בגלריה
מוחמד קמארה הפועל חיפה
מוחמד קמארה הפועל חיפה
מוחמד קמארה הפועל חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
רק שחקן אחד עלה למגרש ללא חולצת הזיכרון. מוחמד קמארה, שחקן החיזוק של הפועל חיפה מסיירה לאון, סירב לקיים את המחווה וללבוש את החולצה.
החלטתו של קמארה לא התקבלה יפה בקרב אוהדי הפועל חיפה, חלקם לוחמים בעצמם, ואחרים מכירים חללים ופצועים המלחמה.
פאר שמילוביץ', אחד מאוהדיה הוותיקים של הפועל חיפה התייחס לאירוע. "אחרי שדבר כזה קורה, המועדון צריך לדעת לטפל בזה", אומר שמילוביץ', "מבחינתי קאמרה צריך לסיים מיידית את דרכו בקבוצה ועדיף כבר היום".

2 צפייה בגלריה
יועד ופאר שמילוביץ'
יועד ופאר שמילוביץ'
יועד ופאר שמילוביץ'
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

דבריו של שמילוביץ' יוצאים מהלב. בימים אלה שמילוביץ' מלווה את בנו יועד שנפצע לפני 8 שבועות בלחימה בעזה. הבן יועד נפצע קשה בתקרית בחאן יונס בה נהרגו שלושה חיילים ושניים נוספים נפצעו קשה לאחר שמטעני חבלה גרמו לקריסת מבנה אילו נכנסו.
"ישבתי אתמול וראיתי את המשחק של הפועל חיפה מול הפועל באר שבע בטלוויזיה יחד עם הבן שחזר מעזה ועובר ישקום ארוך אחרי פציעה", מתאר שמילוביץ', "אני מצפה מהמועדון שיסיים את דרכו של קמארה. כך צריך לעשות לכל שחקן שמשחק במועדון ישראלי ולא מוכן להזדהות עם חיילי צה"ל. מצידי שיזרקו אותו מהמדינה. הבן שלי חושב בדיוק כמוני".
בהפועל חיפה נאלצים להגיב לזעם שמופנה כלפי קמארה מצד אוהדים. בקבוצה מסרו בתגובה כי הנושא בבדיקה.

קמארה מתנצל


יומיים לאחר המשחק קמארה התנצל את המקרה בעמוד האינטגרם שלו: "אני רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו. מעולם לא זלזלתי באף אחד. דברתי עם הקבוצה לפני מספר חודשים על הרצון שלי להתמקד רק בכדורגל בגלל העובדה שאני לא מבין את השפה. זה מה שקרה. לא לבשתי את החולצה כי לא ידעתי מה כתוב עליה ואני לא יכול לצאת עם חולצה מבלי לדעת מה כתוב עליה. אני מתנצל אם פגעתי במישהו".