כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. כמחווה לזכיה המרגשת של מכבי חיפה באליפות המדינה, 620 תלמידי בית הספר נופים שבשכונת רמת בגין פתחו את הבוקר בשיר האליפות ההיסטורי של המועדון, תלמידים ומורים רקדו עם דגלי מכבי חיפה וכולם שרו בהתלהבות: 'אני רואה ירוק בעיניים'.
2 צפייה בגלריה
החגיגות בנופים
החגיגות בנופים
החגיגות בנופים
(צילום: פרטי)
המנהלת אסתי גרינבוך, שכמובן נכחה במשחק וקרוב לוודאי שעבר עליה לילה לבן, נשמעת נרגשת ומאושרת במיוחד: "הייתה אתמול באיצטדיון אווירה מחשמלת במיוחד, בין אם אתה אוהב או לא אוהב כדורגל. לראות ילדים והורים בוגרים מהתרגשות. לשמוח קצת אחרי השנה הנוראית הזו של הקורונה והסיפור של המלחמה בדרום שנפל עלינו אחר כך, הילדים היו צריכים את הרגע הזה לרקוד ולשמוח, גם המבוגרים".
2 צפייה בגלריה
אסתי גרינבוך חוגגת אליפות בסמי עופר
אסתי גרינבוך חוגגת אליפות בסמי עופר
אסתי גרינבוך חוגגת אליפות בסמי עופר
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
היא אוהדת שרופה של מכבי חיפה כבר 50 שנה, עוד מילדותה בבת גלים, אז מכבי היו הקבוצה השניה, אחרי הפועל חיפה שהייתה בכירה יותר ובכיתה נהגו לצחוק עליה. גם שני ילדיה הגדולים אוהדים את הקבוצה, "נו איך אפשר שלא עם אמא כזו? היום כל ילדי בית ספר יודעים שהמנהלת 'שרופה', אם תיכנסי לחדר המנהלת תתהי, אם זה באמת חדר של מנהלת. כולו מלא בדגלים ירוקים, כדורים. ברור שהייתי אתמול במשחק, יש לי מנוי, הם 'גמרו' אותי השנה, וואי וואי, נסעתי אחריהם לתל אביב, קריית שמונה, חשבתי שאני נגמרת. ובסוף העונה היה מתח כזה".
ילדי בית הספר ששמעו מהאחים הגדולים שלהם על שמחות הניצחון של המנהלת באליפויות הקודמות, מלפני עשר שנים, חיכו וידעו שאת הבוקר הזה יפתחו בשמחה ירוקה.
"הילדים יודעים שתמיד שמכבי הייתה זוכה באליפות הייתי עושה חגיגה. השנה עם הקורונה וכל מה שעברנו, המצב הבטחוני והכל, היינו צריכים חגיגה עד הסוף. גם מי שלא אוהד ספורט או אוהד הפועל, זו חגיגה עירונית בשביל כולם", סיפרה, "זה לפתוח את הבוקר בשמחה ומצב רוח טוב והילדיים ב'היי'. אז כל מי שאומר לעצמו שהם 'השתגעו', אני מזכירה שהילדים כל כך מחכים לשמוח, כל השנה הזו הם לא שמחו ולא רקדו. בגלל הקורונה לא היו לנו השנה בכלל מפגשי בוקר ועכשיו לפתוח את הבוקר עם שירים, דגלים ושמחה , הילדים כל כך חיכו לשמוח, גם אני".