בנבחרת ישראל עד גיל 20 רשמה הלילה (רביעי) את ההישג הגדול שלה ואולי ההישג הגדול ביורת של הכדורגל הישראלי אחרי שניצחה 1-0 את נבחרת אוזבקיסטן.
3 צפייה בגלריה
הבקעת השער ההיסטורי
הבקעת השער ההיסטורי
הבקעת השער ההיסטורי
(צילום:FIFA via Getty Images Marcelo Endelli)
מי שכבש את שער הניצחון ויאפשר לנבחרת הצעירה להמשיך את החלום במוצאי שבת הקרובה ברבע גמר מול נבחרת ברזיל האגדית או תוניסיה, הוא ענאן חלאילי.
חלאילי בן ה-19 הוא שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שמשחקו ההירואי ושערו ההיסטורי משגע את מכבי חיפה והאוהדים.

3 צפייה בגלריה
אבו פאני והבוגרים מחכים לחלאילי
אבו פאני והבוגרים מחכים לחלאילי
אבו פאני והבוגרים מחכים לחלאילי
(צילום: עוז מועלם, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)

עופר פביאן, מנהלת מחלקת הנוער של מכבי חיפה: "הוא אחד השחקנים המוכשרים ביותר בקבוצת הנוער שלנו שזכתה באליפות המדינה. אני ממש לא מופתע מהיכולת שלו. הוא בעל יכולת טקטית מצויינת. הוא משחק מעמדות החוץ והכנף, בעל יכולת אתלטית גבוהה מאד, וללא ספק שהוא שחקן עם עתיד מבטיח במכבי חיפה".
חלאילי נולד בחיפה והתחיל את דרכו בבית"ר חיפה. בשנת 2014 עבר למחלקת הנוער של מכבי חיפה שם שיחק עד שנת 2019 כשהושאל לנווה יוסף.
ינון שלום, נשיא קובצת נווה יוסף: "ראינו שמדובר בפוטנציאל גדול ושהוא רק בתחילת הדרך שלו". חלאילי חזר למכבי חיפה לאחר שנת השאלה, והפך לאחד השחקנים הבולטים אצל המאמן מסאי דגו שאימן את הנוער.

3 צפייה בגלריה
הנבחרת הצעירה חוגגת
הנבחרת הצעירה חוגגת
הנבחרת הצעירה חוגגת. חלאילי למטה
(צילום:FIFA via Getty Images Buda Mendes)

קראו גם:

עכשיו שדגו מאמן את הקבוצה הבוגרת, ולנוכח ההצלחה של חלאילי בצעירה, השניים עשויים להיפגש שוב בנבחרת הבוגרת של מכבי חיפה.
בין ההחלטות הראשונות שיצטרך לקבל דגו כמאמן מכבי חיפה, האם חלאילי שכבש בעונה האחרונה 11 שערי ליגה ועוד 4 שערי גביע, ובעיקר כבש את השער ההיסטורי לנבחרת הצעירה בדרך לרבע גמר הגביע העולמי, יוכל להצטרף לאגדות מכבי חיפה שייאבקו גם השנה על תארים בישראל ובליגת האלופות.
פורסם לראשונה: 14:41, 31.05.23