בעוד שקבוצת מכבי חיפה מחכה להיתרי בנייה של מוזיאון רשמי לקבוצה באצטדיון סמי עופר, נציגי הקבוצה סיכמו עם עיריית חיפה על פתיחת חנות מזכרות באצטדיון.
2 צפייה בגלריה
אלפי אוהדי מכבי חיפה
אלפי אוהדי מכבי חיפה
אלפי אוהדי מכבי חיפה יזכו בחנות מזכרות
(צילום: ראובן כהן עיריית חיפה)

הערב (שלישי) צפוי הנושא להעלות לדיון ואישור מועצת העיר חיפה, כשבמרכז הדיון יעמוד עניין גובה השכירות שתשלם מכבי לעירייה.
סגנית ראש העיר ויו"ר ועדת הכספים סופי נקש דורשת כי ראש העיר תחשוף את ההסכם המלא עם מכבי חיפה, לרבות דמי השכירות הצפויים להיכנס לקופת העירייה מהפעלת המוזיאון וחנות המזכרות.
קבוצת מכבי חיפה מוכרת מזכרות כיום בשני אופנים. האחד בחנות מזכרות בגרנד קניון. חנות זו לא צפויה להיסגר עם פתיחתה של חנות המזכרות באצטדיון. השני, עגלת מזכרות המופעלת מחוץ לאצטדיון לפני ואחרי משחקים של מכבי במי עופר. עגלה זו עשויה להיסגר.
גורם בקבוצה מצין כי כמו כל דבר שעושה מכבי בשנים האחרונות, חנות המזכרות לא תהיה רגילה ותעניק חוויה מיוחדת לאוהדים. "אנחנו נשאיר כמה הפתעות שתפתח החנות", ציין אותו גורם.

2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
גם אוהדי הפועל רוצים מזכרות
(צילום: אורן אהרוני)

קראו גם: >>

בהפועל חיפה קיבלו פניות מאוהדי הקבוצה לפתוח חנות מזכרות להפועל בסמי עופר. לפני מספר ימים קיימה הקבוצה אירוע מכירה גדול של מזכרות. באירוע ציין צחי נקש, מנהל מחלקת הנוער ויועצו השיווקי של בעלי הפועל חיפה יואב כץ, כי הפועל צפויה לפנות בתום העונה לחברת האצטדיון והעירייה כדי לקדם פתיחת חנות מזכרות בסמי עופר.
פורסם לראשונה: 13:39, 06.12.22