חגיגות הזכייה באליפות לקבוצת מכבי חיפה שמכינה עיריית חיפה ושאמורות היו להתקיים הערב (שלישי) במתחם קצף במסוך למרכז הקונגרסים, לא זכו לאישור המשטרה. במשטרה מותחים ביקורת על האופן בו ביקשה העירייה לאשר את האירועים, ומציינים כי לא ניתן לאשר אירועים בסדר גודל שכזה בפרק זמן קצר כל כך.
1 צפייה בגלריה
חוגגים עם הצלחת
חוגגים עם הצלחת
חיפה חוגגת אליפות
(צילום: עוז מועלם)
בעירייה החלו בהכנות לאירועים ביום ראשון בלילה, מיד בסיום המשחק של מכבי חיפה והפעול באר שבע. בעירייה טענו כי לא ניתן היה להיערך קודם לכן בשל סירובה של קבוצת מכבי חיפה.
במסגרת ההכנות לאירוע, ובטרם הושגו האישורים מהמשטרה, נסגרו הסכמים עם ספקים, וחוזי העסקה עם אמנים ביניהם עדן בן זקן. בעירייה חוששים כי ביטול האירועים יוריד לטמיון את ההשקעות הרבות באירוע.
במשטרה נערכים הערב לשני אירועים גדולים נוספים. האחד, חתונת נכד של האדמו"ר מווזניץ' שתתקיים בהיכל הספרו ברוממה. השניה, הופעה של עומר אדם באמפי פארק קרית מוצקין במסגרת אירועי סטודנטים.
קראו גם >>>
"זה כאב ראש אבטחתי ויש לוודא כי יש מספיק מאבטחים לכל אירוע", אומר גורם במשטרה, "אף אחד לא הולך לקחת אחריות על אירוע עם עשרות אלפי אנשים, לפני שהכל בדוק ומסודר. אנחנו לא אשמים שההכנות התחילו באיחור ורוצים להביא 30 אלף איש בזמן קצר לאירוע שכזה. לא נקח סיכונים".
במשטרה ציינו כי אירוע שכזה מצריך בקשה מבעוד מועד של 30 יום. למשטרה נודע ביום שני בערב על כוונת העירייה לקיים את האירוע. במכתב התראה שנשלח לעירייה, נכתב כי המתחם קצף יכול להכיל 12 אלף איש, אף העובדה כי הכניסה תהיה ללא כרטיס תוביל להגעת עשרות אלפים.
בשעה הקרובה צפויה להתקיים ישיבה של נציגי המשטרה העירייה, בה יודיעו במשטרה על ביטול האירוע.