כ-67% מבעלי הדירות במתחם רחוב יציאת אירופה 12-14 בחיפה חתמו על חוזים עם חברת אזורים.
2 צפייה בגלריה
פרויקט מתחם יציאת אירופה
פרויקט מתחם יציאת אירופה
פרויקט מתחם יציאת אירופה
(הדמיה: שוורץ בסנסוף אדריכלים ובני ערים)
הפרויקט יקום במיקום אטרקטיבי במיוחד, בשכונת שער העלייה באזור התחום בשכונות החוף של העיר וסמוך לציר דרך צרפת הניצב לחוף הים.
במסגרת התכנון המוצע יפונו 3 בנייני רכבת ישנים הכוללים 89 יחידות דיור קיימות, ובמקומם יקומו יחד עם 2 בנייני רכבת סמוכים בדרך צרפת 11-17 הכוללים 32 יחידות דיור של חברת רייק המשתפת פעולה עם אזורים, 6 מגדלים חדשים בני כ-20-22 קומות, שיכללו כ-570 יחידות דיור חדשות, שלחלקם מסחר מלווה רחוב וכולם טובלים בשטח ציבורי ירוק.

2 צפייה בגלריה
בנייה
בנייה
עולים לגובה
(צילום המחשה: shutterstock)

קרא עוד:

כאמור, לאחר משא ומתן בין באי כוחם, הגיעו הצדדים להסכם פינוי-בינוי סופי, שעיקריו הוצגו לדיירים במהלך כנס דיירים, בדגש על התמורות והבטוחות. על פי הקבוע בהסכם, יקבלו הדיירים דירה גדולה משמעותית מזו הקיימת כיום, עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן. באזורים אומרים כי ההיענות מצד דיירי המתחם מלמדת על מידת מעורבותם בפרויקט והצמא העז מצדם לראות את הפרויקט רוקם עור וגידים כבר עתה, מהר ככל האפשר.
דיירי המתחם מיוצגים על ידי משרד הרצוג פוקס נאמן ושות', ואזורים מיוצגת על ידי משרד עוה"ד ליפא מאיר ושות' וכן מנהלת הדיירים הינה "בית הדייר" שבבעלות רותם טפירו. על תכנון הפרויקט אמון אדריכל דני בסנסוף ממשרד שוורץ-בסנסוף אדריכלים.