אין זה סוד כי העיר חיפה ניצבת לאורך השנים בצמרת הערים המבוקשות בקרב משקיעי נדל''ן. אלו זוכים במרוצת השנים ליהנות מנכסים בכל רחבי העיר המציגים תשואות גבוהות בשילוב מחירים אטרקטיביים במיוחד.
חרף עליות מחירי הדיור בכל רחבי הארץ, הרי שבכל הקשור לעיר חיפה גם כיום ניתן לבצע עסקאות נדל''ן משתלמות שהן בגדר ''מציאות'' שעשויות לספק לרוכשים תשואה איכותית בשילוב רווח משמעותי.
1 צפייה בגלריה
חיפה מאירה פנים למשקיעים
חיפה מאירה פנים למשקיעים
חיפה מאירה פנים למשקיעים
(צילום: www.rs-nadlan.co.il)
פתרונות נדל''ן המספקת תחת קורת גג אחת שירותי ליווי וייעוץ עבור משקיעים בעיר חיפה והסביבה, ממקדת אתכם עם כמה מהשכונות ''הלוהטות'' ביותר מבחינה נדל''נית, אשר צפויות לרשום עליות מחירים נוספות בשנים הקרובות ולהיטיב עם ציבור המשקיעים.
ברשותנו מאגר דירות למכירה בחיפה המיועד להשקעות או למגורים.
אחת השכונות האטרקטיביות ביותר בעיר היא רמת שאול הנמצאת בשיפולים המערביים של רכס הכרמל. השכונה הוותיקה שהוקמה אי שם בשנות ה-50 ומאופיינת מאז ועד היום במבני רכבת בעלי מספר כניסות ובגובה של עד 5-4 קומות, מציגה לראווה שיעור עליות מחירים יוצא דופן שהכפיל את עצמו תוך כעשור.
כך למשל, דירה בהיקף כ-70 מ''ר (3 חדרים) שנמכרה בשכונה בכ-400 אלף שקלים בשנת 2010, מוצעת כיום למכירה ב-900 אלף שקלים ואף צפונה מכך.
שכונה נוספת שלעיתים נחבאת אל הכלים, אך מציגה פוטנציאל יוצא דופן היא תל חנן הסמוכה לכביש 75. גם כאן מדובר בשכונה ותיקה שקיבצה אליה בעיקר עולים ואוכלוסייה מעוטת יכולת במעמד סוציו-אקונומי נמוך. עם זאת, מיקומה האסטרטגי של תל חנן בסמוך לצירי תנועה מרכזיים (כולל קו המטרונית החדש בין צומת יגור לחיפה) והיותה ממוקמת מרחק הליכה של דקות ספורות ממוקדים עירוניים, כמו בניין העירייה, היכל התרבות ומרכזי קניות ופנאי, עתידים לספק למשקיעים הרוכשים דירות בשכונה תשואה נאה של כ-5% לכל הפחות.
זקוקים למידע נוסף אודות נכסים אטרקטיביים בחיפה והסביבה?
מוזמנים ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן ועד לאיתור עסקת הנדל''ן האופטימלית עבורכם.