לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית חיים בן 38 בגין תקיפת אישה, בעת שזו ניקתה דירה בבניין שבו הוא מתגורר. הרקע לתקיפה: החשד של הנאשם כי במקום מתנהל בית זונות.
2 צפייה בגלריה
עובדת ניקיון. נקבעו לה אחוזי נכות
עובדת ניקיון. נקבעו לה אחוזי נכות
"המתלוננת נפלה והחלה לזחול במנוסה על הרצפה"
(המחשה: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי מתווך דירות, שמטפל בדירה ברחוב טרומן בקרית חיים, שכר את שירותי המתלוננת כדי שזו תנקה את הדירה.
בתאריך 1 במרץ השנה, בשעה 12.30, עמד הנאשם בחזית הדלת הפתוחה של הדירה אותה ניקתה המתלוננת והחל לגדף אותה תוך שהוא קורא לעברה: "זונה, עושים פה בית זונות". הנאשם לא הסתפק בקללות, נכנס לדירה ותקף את המתלוננת תוך שהוא הכה אותה בחוזקה עם מרפקו בראשה.
בכתב האישום נכתב: "בשלב זה, נפלה המתלוננת על הרצפה והחלה לזחול במנוסה על הרצפה לתוך חלקה הפנימי של הדירה, הנאשם נכנס אחרי המתלוננת לתוך הדירה ובעט בה עם רגלו בעודה שרועה על הרצפה. המתלוננת הצליחה להתרומם מהרצפה ובנסיבות אלו, שב ותקף הנאשם את המתלוננת, באופן בו הכה אותה עם ידיו במכות אגרוף בראשה ופניה".
לעדכונים שוטפים והתראות פיקוד העורף בחיפה והקריות הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו >> https://bit.ly/47yENVa

2 צפייה בגלריה
תקיפה אלימות
תקיפה אלימות
"עכשיו אני אחנוק אותך"
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

המתלוננת הצליחה לברוח לחדר פנימי ונעמדה מאחורי המיטה, בעודה צועקת לעבר הנאשם פעם אחר פעם "סליחה" על מנת להפסיק את מעשה התקיפה נגדה. "בתגובה, נכנס הנאשם אל החדר בו שהתה המתלוננת נעמד על המיטה מול המתלוננת ואיים על המתלוננת שלא כדין, במטרה להפחידה או להקניטה באופן שאמר לה: "עכשיו אני אחנוק אותך".

קראו עוד:

זאת, בעודו מבצע עם ידיו תנועת חניקה להמחשה וכן שב ואיים על המתלוננת בעודו מבצע עם ידו תנועה של אקדח באומרו "פיו פיו" וכן קרא לעבר המתלוננת "רוסיה זונה".
בנסיבות המתוארת לעיל, יצא הנאשם מהחדר לסלון הבית והמתלוננת רצה ונעלה את דלת החדר. בנסיבות אלו, בעוד המתלוננת נעולה בחדר, גרם הנאשם להיזק לרכוש במזיד, באופן שהטיח דבר מה על הטלוויזיה בסלון וניפץ את מסך הטלוויזיה וכן שבר הנאשם כיסא במטבח והפיל את פלטת שולחן פינת האוכל על הרצפה. במעשיו כמתואר לעיל,תקף הנאשם את המתלוננת וגרם לה לחבלה של ממש, היינו, המטומה כחולה, סביב עין ימין, גרם להיזק לרכוש במזיד ואיים על המתלוננת בפגיעה שלא כדין, בחייה או בגופה".
כתב האישום כולל שלושה סעיפים: תקיפה הגורמת חבלה ממש, היזק לרכוש במזיד ואיומים.