חניון אורנים שנשרף בעבר ונסגר לשיקום יפתח מחדש, יתוחזק על ידי חניכות וחניכי הפנימייה ובוגריה, ויקדש ל 135 חללי הפנימיות הצבאיות בחיפה ותל אביב שנפלו במערכות ישראל. במסגרת התוכנית יוקמו בחניון פינות ישיבה, נקודות תצפית, שבילי גישה וישוקם מבנה השירותים הישן. כמו כן האתר יונגש בהמשך גם לנכים.
2 צפייה בגלריה
חברי העמותות הצבאיות
חברי העמותות הצבאיות
חברי העמותות הצבאיות
(עמותת בוגרי העמותות הצבאיות)
חניון אורנים נשרף בשריפה של שנת 2005. עם שיקומו יתאפשר רצף חניונים מטופח מחניון טללים במערב ועד לחניון כלניות במזרח.
חניכות וחניכי הפנימייה ישתלבו בעבודות האחזקה והשימור של החניון וזאת במסגרת הפעילות הקהילתית הנהוגה בפנימייה הצבאית מזה שנים רבות. תכנון האתר מבוצע בהתנדבות על ידי אדריכל הנוף יהודה פרחי.
2 צפייה בגלריה
חברי העמותות הצבאיות
חברי העמותות הצבאיות
חניון אורנים בכרמל
(עמותת בוגרי העמותות הצבאיות)
קראו גם: >>>
פקד הפנימייה אל"מ במיל ערן מקוב: "לחניכי הפנימייה הצבאית יש זכות גדולה לקחת חלק בפרויקט המחבר את הפנימיה למורשתה כעתודת הפיקוד של צהל מאז 1953. אנחנו גאים שמצאנו דרך מצד אחד להנציח את חללי הפנימייה ומורשתה ומהצד השני לייצר פרויקט שכל תושבי חיפה והסביבה יוכלו להנות ממנו."
מנהל פארק הכרמל, אייל כהן: "פארק הכרמל רואה חשיבות רבה בהסדרת מקומות ביקור נוספים ברחבי הפארק שיכולים לתת שירות למבקרים הרבים ולחשוף אותם לטבע ולנוף הנפלאים סביבנו בכרמל. שיתוף הפעולה עם חניכות וחניכי הפנימייה הצבאית והנכונות שלהם לעבוד ולטפח את המקום במו ידיהם חשוב מאין כמוהו לחיבור לטבע בכלל, למקום בפרט ולעצמנו כחברה טובה יותר."