הופעתו בחיפה של הזמר הצרפתי אנריקו מסיאס שתוכננה לתחילת חודש יולי, נדחתה למועד שטרם נקבע.
2 צפייה בגלריה
בא לחזק. אנריקו מסיאס
בא לחזק. אנריקו מסיאס
מקווים להחלמה מהירה. אנריקו מסיאס
(צילום: איציק בירן)
הסיבה לדחיית ההופעה היא אשפוזו של הזמר בן ה-85 בשל כאבים משמעותיים בגבו. האשפוז הוביל לדחיית כלל ההופעות שתוכננו בישראל, בתל אביב, חיפה ובאר שבע.
בצוות ההפקה של מסיאס מסרו כי ההופעות, שהיו מתוכננות ל-27 ביוני, 1 ביולי ו-2 ביולי ולהן נמכרו כל הכרטיסים, יתקיימו במועד חדש שיפורסם בהקדם.
לצד מסיאס אמורה הייתה להופיע בחיפה הזמרת זהבה בן. מסיאס מסר ל"מיינט חיפה" בחודש אפריל כי הוא מתרגש לקראת הגעתו לחיפה ומתכנן הופעה מרגשת במיוחד. מסיאס הדגיש כי הוא מקווה שעד הופעתו בחודש יולי כל החטופים ישבו הביתה.

2 צפייה בגלריה
שילוב מנצח. זהבה בן ואנריקו מסיאס
שילוב מנצח. זהבה בן ואנריקו מסיאס
תכנן הופעה מיוחדת. זהבה בן ואנריקו מסיאס
(צילום: ערן לוי, באדיבות ההפקה)

קראו עוד:

מסיאס מסר באפריל: "אני כואב את האובדן הקשה מנשוא של כל כך הרבה משפחות בישראל שאיבדו את יקיריהם, שולח חיזוק לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון ומאחל מכל הלב, מתפלל יום יום להחזרתם של החטופים לביתם. אבקר בכיכר החטופים בביקורי. מבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש ומחזק אותם בליבי. בעזרת השם, בזכות הכח הרוחני והנחישות, עם ישראל יצליח להתגבר על כל האתגרים העומדים בפניו".
"אני מקווה ומתפלל שעד ההופעה שלי כל החטופים יחזרו הביתה ואז נוכל לחגוג בגדול", אומר מסיאס, "עם ישראל חי!".
הופעתו המתוכננת של מסיאס עוררה עניין רב בקרב מעריציו ומעריצותיו של הזמר הצרפתי. "חיכינו כל כך לראות ולשמוע אותו", אומרת אחת ממעריצותיו, "הופעה שלו זו חגיגה אמיתית מרגשת. הצטערנו לשמוע על האשפוז שלו. אנחנו מקווים שיבריא ויתחזק, שירגיש טוב ויבוא אלינו כמה שיותר מהר".