כשלושה וחצי חודשים חלפו מאז משפחת דאדו מחיפה עברה לניו יורק כדי לטפל בבנם שיר, שחלה בסרטן נדיר. השבוע המשפחה חגגה לשיר יום הולדת שנתיים באושר גדול.
2 צפייה בגלריה
שיר דאדו
שיר דאדו
שיר דאדו
(צילום באדיבות המשפחה)
אביו אסף מעדכן לגבי מצבו של שיר ומספר על המעבר לניו יורק לצורך טיפול מיוחד וייחודי שנמצא רק שם: "הגענו לכאן בתחילת חודש מאי בהרגשה טובה ועם המון רוח במפרשים לאחר החיבוק והאהבה הגדולה שקיבלנו מכולם בזמן הקמפיין. האנרגיות היו מטורפות וידענו שאנחנו נוסעים למקום הכי טוב שיאפשר לו את הסיכויים הטובים ביותר.
"התקוות הגדולות שלנו נתקלו מהר מאוד בדאגה גדולה מאוד. בבדיקות הראשונות שעשינו כאן התברר כי בתקופה שלפני הנסיעה חלה החמרה משמעותית במחלה שלו, עד שיתכן שיש חשש אמיתי ומיידי לחייו. נכנסנו מהר מאוד לטיפול כדי לעצור את ההתפשטות של המחלה וניסינו להישאר חיוביים".
האב סיפר כי הטיפולים שניתנים לבנו התגלו כאינטנסיביים ואגרסיביים מאוד. "כל טיפול אורך מספר ימים ולאחריו לוקח לשיר כמעט שבועיים להתאושש ממנו ולחזור לעצמו", אמר, "שיר כרגיל המשיך לחייך ולצחוק ולשמור אותנו שפויים וחזקים בשבילו. האנרגיות שלו לא נפגעו אמנם, אבל הגוף נשאר במצב רגיש ולכן נאלצנו לבלות ימים ולילות רבים בבי"ח להשגחה ובדיקות".
2 צפייה בגלריה
שיר דאדו
שיר דאדו
שיר דאדו
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
שיר כבר עבר ארבעה טיפולים כימותרפיים שונים, ולאחרונה יש סוף-סוף שינוי מגמה, ונראה שהסרטן מתחיל להיות מושפע מהטיפול. אך הדרך חזרה למצב טוב יותר עוד ארוכה מאוד.
"אנחנו בונים את החיים החדשים שלנו בניו יורק. החברים דאגו לנו לנחיתה רכה ככל שאפשר ובני המשפחה באים לבקר בתורות ודואגים שלא נהיה לבד", המשיך האב לספר, "אנחנו מאוד מעריכים את הזמן שלנו כמשפחה ואת ההזדמנות שיש כאן בתוך הקושי. בתקופה הזאת הספקנו לחגוג יומולדת 8 לאור הבת הבכורה שלנו וגם יומולדת 40 לי ועכשיו אנחנו חוגגים לשיר יומולדת שנתיים. קשה להעביר במילים עד כמה זה עושה אותנו מאושרים ועד כמה אנחנו מוקירים את האפשרות לחגוג לו את היומולדת הזאת. כבר היו רגעים שלא היינו בטוחים שנגיע לזה. אבל הילד הגיבור הזה, השמח ומדהים הזה, נלחם כל הדרך כמו ענק ובזכותו אנחנו יכולים לחגוג. הוא לא מתלונן ולא מראה קושי, גם בימים ובלילות הכי קשים. ויש לא מעט כאלה. הוא פשוט ילד קסם שמפיץ אהבה ואושר בכל מקום שהוא נמצא בו. שגורם לך להאמין שהכל יהיה בסדר ושהוא יתמודד כמו גדול, ויעבור את זה".