טרגדיה גדולה: שחר כהן בראון, רכז מחוז נגב בתנועת "הנוער העובד והלומד" שגדל בראש העין, נהרג בתאונת דרכים בנגב בגיל 38. בני המשפחה והחברים הרבים של שחר המומים וכואבים ממותו בטרם עת.
3 צפייה בגלריה
שחר כהן בראון
שחר כהן בראון
שחר כהן בראון
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של הנוער העובד והלומד)
התאונה הקטלנית התרחשה אתמול (יום רביעי) בשעות הבוקר סמוך לצומת מדרשת בן גוריון ליד שדה בוקר שברמת הנגב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
כהן בראון היה חבר בקבוצת "המתהווה" במצפה רמון בקיבוץ "ראשית" והוא נהרג בהתנגש רכבו עם משאית בטון.
"כשהגענו למקום", סיפרו פראמדיק מד"א, חזי מרדכי וחובש רפואת חירום במד"א, אביחי מימון, "ראינו תאונת דרכים קשה בין רכב למשאית בטון. נהג הרכב הפרטי היה לכוד כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
(צילום: דוברות כבאות דרום)

"אנחנו המומים וכואבים .שחר היה איש חינוך בכל הווייתו", ספדו לו בתנועת "הנוער העובד והלומד". "הוא עסק כל חייו בעשיית טוב בחברה הישראלית. כל מי שפגש את שחר במהלך חייו יעיד על החום האנושי, הרגישות ודיבור האמת שאיפיינו אותו. זכינו שהיה איתנו, זכו חניכיו הרבים. אוהבים, חניכי ומדריכי התנועה ושותפיו בכל מעגלי החיים. יהי זכרו ברוך".

קראו גם:

שחר נולד וגדל בראש העין. לאחר שירותו בנח"ל הוא התגורר עם חברי הגרעין בו הוא התגורר בגבעת אולגה יחד עם חברי הגרעין בו הוא היה חבר ולפני כ- 13 שנה הוא עבר למצפה רמון עם חברי הגרעין.
שחר, שהיה חבר קיבוץ "ראשית" במצפה רמון במסגרת תנועת "דרור ישראל", ריכז במצפה רמון את קואופרטיב "העגלה" – פרויקט של מכולת שיתופית שהצרכנים הם שותפים בה. שחר גם חינך כיתה ה' בבית הספר היסודי "רמון" וניהל את פרויקט "שכונות בשינוי" ב"מנסרה" – מרכז הצעירים במצפה רמון. בשנים האחרונות שימש שחר כרכז הארגוני של "הנוער העובד והלומד" במחוז הנגב ובחודשים האחרונים הוא שימש כרכז המחוז.
שחר יצא אתמול (יום רביעי) בשעות הבוקר ממצפה רמון בדרכו לתל-אביב לצורך לימודים במסגרת לימודיו לתואר שני בניהול מערכות חינוך בבית ברל ולאחר דקות אחדות של נסיעה בכביש 40 הוא נהרג בהתנגש רכבו במשאית בטון סמוך לצומת מדרשת בן גוריון.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"שחר היה איש טוב, חכם וחד", סיפרה למיינט באר-שבע והנגב רתם שעני, חברה בתנועת 'דרור ישראל' וחברה טובה של שחר. "הוא לא התפשר על שום דבר. הוא היה אדם מסור ומחנך שנותן את כל הלב והנשמה. איש אחראי ומסודר. אנחנו המומים וכואבים. הוא יחסר לנו מאוד".
שחר כהן בראון ז"ל הניח אחריו את בת זוגו מאיה ואת בתו זוהר בת הארבע וחצי. הלווייתו תתקיים היום (יום חמישי) בשעות אחר הצהריים במצפה רמון.
יצויין כי בתאונה קטלנית נוספת שאירעה בנגב השבוע נהרג בן (אברהם) רומנו, נהג אמבולנס ומתנדב מד"א. התאונה אירעה בכביש 90 בין עין גדי למצדה. "הוא היה מתנדב פעיל ואקטיבי, מוכשר ונחוש ללמוד ולהציל חיים".
יהי זכרו ברוך.