כעשרים תושבים הפגינו מול בניין העירייה, בטענות שמתנכלים להם כמאכילי חתולים והם חוטפים קנסות העומדים על סכומים של כ-700 שקלים. המפגינים אחזו בשלטים שעליהם כיתובים כמו: "אנחנו לא שקופים, פקחים מספיק לעקוב אחרי מאכילי חתולים, מקבלים עונש על אנושיות".

אחד המפגינים מארגון "תשע נשמות": "הפכו אותנו שעיר לעזאזל, אנשים מבוגרים עם קצבה נמוכה ואתם באים חכמים עליהם? עיר כפוית טובה לאנשים הכי טובים בעיר, לאנשים בעלי חמלה. לעיריית חיפה אין מצפון אין חמלה וכך גם נראית המחלקה הווטרינרית. המחלקה לא מתפקדת. שום דבר שקשור לבעלי חיים לא מתפקד בעיר חיפה".
כרמלה פנגבאו אחת המפגינות: עירית חיפה עושים פגיעה גדולה לאנשים. איך אפשר בלילה לחפש אותנו ולהתייחס אלינו כמו גנבים, אנשים שתולים עם פנס שמבקשים ממני תעודת זהות? אין כבוד לאנשים. לא אפסיק להאכיל חתולים אבל בכל לילה שאני יוצאת אני מרגישה כאילו אני יוצאת למלחמה.
1 צפייה בגלריה
הפגנת מאכילי חתולים מול עיריית חיפה 4.1.22
הפגנת מאכילי חתולים מול עיריית חיפה 4.1.22
הפגנת מאכילי חתולים מול עיריית חיפה 4.1.22
(נטע פלג)

מפגינה נוספת סיפרה: "בפעם השנייה שקיבלתי דוח הפקח בכלל לא ראה אותי בפינת האכלה. הם נותנים לפקחים הרשאה להסתכל בפרטים שיש במערכת של התושבים ולקנוס אותם. יש כאלה שקיבלו דוחות למרות שישבו בבית. זו התנכלות פרופר."
זיוה מנוה שאנן: "האכלתי חתולים בכמות קטנה בצורה מסודרת, הגיע פקח והצביעה על ערימה שמישהו אחר שם שם וטען שאני שמתי אותה. יום למחרת הפקחים הגיעו אלי הביתה, האכלתי ליד הבית שלי בכלים, החתולים נותנים לשני מכות אז התפזר מעט מאוד אוכל, קיבלתי גם על זה קנס. מדובר בחופן יבש לכל חתול, על זה לתת קנס של מפגע תברואתי?"
המפגינים בחרו להפגין בשעת שתוכננה ישיבת מועצת העיר. הישיבה בוטלה והמפגינים ניצלו את יציאתה של קליש לרכבה כדי למחות ולהתעמת איתה. קלי שוחחה איתם והבטיחה לקבוע איתם פגישה מסודרת.

קראו גם: >>
חברות המועצה שרית גולן וסופי נקש וחבר המועצה יוסי שלום קראו למפגינים: "אתם הקופה הקטנה, האשה הזו עובדת עליכם, שלוש שנים היא מבטיחה לכם. אנחנו פה נלחמים על הדוחות, כל שנה יש יותר מ-100 פקחים".
אחת המפגינות אמרה ל"ידיעות חיפה": "עכשיו קליש דיברה איתנו ואמרה שתהיה פגישה מסודרת. זה בולשיט שנתיים שהיא גוררת אותנו ומאכילה אותנו".
פורסם לראשונה: 08:49, 05.01.22