בחיפה, היכן שהתגורר רב-סרן חן פוגל שנהרג בהתרסקות המסוק אתמול (שני) מול חופי חיפה, המומים וכואבים את הטרגדיה שנפלה על משפחתו.
1 צפייה בגלריה
רב-סרן חן פוגל
רב-סרן חן פוגל
רב-סרן חן פוגל
(צילום: באדיבות בית ספר ליאו באק)
דני פסלר, מנהל בית ספר ליאו באק בו למד פוגל, ספד לתלמידו לשעבר: "ראיתי את התמונה שלו בעיתון ואין לתאר את הכאב הזה בלב. אני זוכר היטב כשהמשפחה הגיעה הם היו תושבים חוזרים והוא הגיע אלינו לכיתה י אחרי תקופה בחו"ל. חן נכנס מהר מאוד ללב העניינים כפעיל, כמנהיג, היה במועצת התלמידים, וכל פעילות שהייתה הוא היה בלב העניינים.
עוד אמר מנהל בית הספר: "חן תמיד נתן מהזמן שלו, תמיד מוביל, תמיד עזר, ותמיד בכישרון רב. עם החיוך המיוחד שלו. זה החיוך שאני זוכר. בנוסף להכל הילד הזה הבריק בכל דבר אחר. סיים את הלימודים בהצטיינות יתרה. מתמטיקה 5 יחידות, פיסיקה 5 יחידות. ותעודת בגרות חברתית. היה פעיל ומדריך בחברה להגנת הטבע. אי אפשר היה שלא לאהוב אותו. הוא נגע בלב של כל מי שהוא פגש. גם בקרב החברים שלו בשכבה וגם בקרב המורים".
ראש העיר עינת קליש ספדה: "אירוע טרגי התרחש אמש מול חופי חיפה, עם התרסקותו של מסוק צבאי לתוך הים. בעת הקשה הזו, אני מבקשת לשלוח בשם תושבי חיפה תנחומים למשפחות השכולות ולאחל רפואה שלמה לקצין שנפצע. באסון שאירע הלילה איבדה העיר חיפה את אחד מטובי בניה, טייס המסוקים חן פוגל ז״ל, בן 27 בלבד היה בנופלו. אנו שולחים חיבוק גדול למשפחתו האבלה".
עוד מסרה ראש העיר כי עובדי מערך התפעול של עיריית חיפה סייעו לאורך כל הלילה לצה״ל ולמשטרה בפעולות האיתור והחילוץ במקום האסון. "אנו נמשיך לתת סיוע בשטח לכל הכוחות, ככל שיידרש", מסרה ראש העיר.