השדרה המרכזית בשכונת קרית חיים מערבית בחיפה, שדרות דגניה, עומדת בפני שינוי.
3 צפייה בגלריה
הפרויקט בדגניה
הפרויקט בדגניה
הפרויקט בדגניה
(הדמיה: אול אין)
במסגרת השינוי הצפוי, יוצא לדרכו פרויקט התחדשות עירונית במסגרתו ייבנו מאות דירות חדשות בעיצוב חדשני, במקום שורת הבניינים משנות ה-50 שנבנו לאורך שדרת דגניה ובסמוך לחוות המכלים.
החברות שזכו לביצוע פרויקט ההתחדשות הן חברת אלמוגים ו - W GROUP שצפויות לבנות 630 יחידות דיור בשדרות דגניה 57-69, בהן קיימות היום 140 יחידות דיור ישנות. הפרויקט כולל 7 בנייני מגורים של 9-18 קומות.

3 צפייה בגלריה
הפרויקט בדגניה
הפרויקט בדגניה
הפרויקט בדגניה
(הדמיה: אול אין)

חברת אלמוגים דיווחה הבוקר (רביעי) על זכייתה במכרז לבורסה. על פי הדיווח, פרויקט דגניה צפוי לכלול 7 בנייני מגורים בני כ-9-18 קומות ובסה"כ 630 יחידות דיור. כחלק מההצעה שהוגשה על ידי החברה סוכם על תוספת של 25 מ"ר לשטח כל דירה קיימת, מרפסת של 15 מ"ר, מפרט טכני משופר ותמורות נוספות כל זאת בכפוף לבדיקה כלכלית לפי תקן 21.
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט דגניה בשכונת קריית חיים מערבית. הזכייה בפרויקט תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בהשקעה בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד הזדמנויות גם באזורי הפריפריה".

3 צפייה בגלריה
שדרות דגניה כיום
שדרות דגניה כיום
שדרות דגניה כיום
(צילום: דורון סולומון)

קראו גם:

מה לוחות הזמנים? החברות יפעלו להחתמת בעלי הדירות בפרויקט על הסכם שיכלול תנאים מתלים המקובלים בפרויקטים מסוג פינוי בינוי וביניהם: התקשרות עם הרוב הדרוש בחוק מקרב בעלי הדירות הקיימות (למועד הדו"ח הרוב הנדרש עומד על שיעור של 67%), קבלת היתר בניה, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט ופינוי כלל הדירות הקיימות, בהתאם ובכפוף להסכם המפורט שיחתם עם בעלי הדירות.