תושבים בכרמל מדווחים על מפגש מפחיד במיוחד עם חזיר ענק שמסתובב ברחובות. התושבים מציינים כי החזיר אינו דומה לאף חזיר פגשו קודם, מימדיו גדולים מאד, יש לו ניבים, והוא מצליח להפוך פחים ללא בעיה.
2 צפייה בגלריה
 החזיר הענק. "ממש אגדת המפלצת מלוך נס"
 החזיר הענק. "ממש אגדת המפלצת מלוך נס"
החזיר הענק. "ממש אגדת המפלצת מלוך נס"
(צילום: פרטי)
השמועה על החזיר תופסת תאוצה ותושבים מספרים שנתקלו בו. השבוע הוא נתפס לראשונה במצלמתה של תושבת כרמליה. תושב השכונה: "זה לא חזיר. זה יצור מהגיהינום. הוא ענק ומפחיד. הוא גבוה מאוד, ורק המחשבה על מפגש של חזיר כזה עם ילד שמחזיק אוכל, מחרידה".
תושבת אחרת בשכונה: "במשך שבועות היו שמועות על החזיר הענק שמסתובב בשכונה. אנשים זרקו תיאורים שלא נשמעו הגיוניים. אמרו שהוא שוקל 500 קילו, היו מי שטענו כי הוא שוקל 800 קילו. היו שמועות שהוא בגובה של רכב או ילד. וכולם ציינו יש לו גם ניבים. ממש אגדת המפלצת מלוך נס. אחרי שראינו אותו הבנו שכל התיאורים היו נכונים".
בעקבות מפגש עם תושבים בכרמליה, הם יצרו קשר עם נציגי העירייה, שבישרו לתושבים כי עניין החזיר מוכר להם היטב.
אחת מתושבות כרמליה ציינה כי נאמר לה שזהו אותו חזיר שחטף תיק לתלמידה לפני כמה שבועות, וכי בעירייה מכירים אותו. "מה זה מכירים אותו?", תוהה תושבת כרמליה, "שיטפלו בו, שידללו אותו, שיהרגו אותו. יש לנו ילדים קטנים, והחזיר הזה יאכל אותם בביס אחד".
2 צפייה בגלריה
מפגש של חזיר עם רכב השבוע
מפגש של חזיר עם רכב השבוע
מפגש של חזיר עם רכב השבוע
(צילום: מעמוד הפייסבוק של מושית אדני גל)
קראו גם >>>
חברת המועצה שרית גולן שטיינברג, תושבת כרמליה: "גם אני נתקלתי בחזיר. אי אפשר לקבל הסבר כמו 'מכירים את החזיר'. הציבור חייב להיות בטוח שהנושא מטופל ובהקדם. מספיק שילד או ילדה תראה את החזיר, ייבהלו וירוצו לכביש. מה אז יגידו בעירייה? לא יכול להיות שיעשו עלינו ניסויים במקום לתפוס את החזירים באופן מיידי. אנשים פה מפחדים לצאת מהבתים שלהם. קשישים פשוט לא יוצאים מחשש להיתקל בו. צעירים יכולים לרוץ ולזוז מדרכם של חזירים שרצים לעברם אבל מה יעשו הקשישים? מה עם ילדים שהולכים לבדם ברחוב? ועוד אומרים שהחזיר הזה תקף ילדה ועדיין לא טיפלו בו?!".
במקרה נוסף, תושב העיר התנגש בחזיר שעשה את דרכו על הכביש, מה שגרם נזק גדול לרכב. תושבת העיר פרסמה פוסט עם צילום הרכב שנפגע וכתבה: "בזמן נסיעה.. בשנייה רץ חזיר לכביש. והרי לכם התוצאה. הבן שלי נפגע קל תודה לאל אבל מי עכשיו ישלם על הנזק הכבד? ואיזה עוד אסונות יצטרכו לקרות כדי שיבינו שהחזירים מסכנים. זה לא כלב או חתול, זה קיר בטון שקופץ לכביש בלי שום אזהרה!!".
בעוד הדיווחים על המפגשים עם חזירי ענק ותאונות דרכים מציפים את הרשת, בעירייה שומרים על עמימות באשר לפעילות העירייה לטיפול בחזירים. בעירייה טוענים כי הדילול הוא האמצעי האחרון בו ינקטו, אך ל"ידיעות חיפה" נודע כי העירייה דיללה כעשרה חזירים בשכונות נווה שאנן בשבועות האחרונים.