תושבי שכונת דניה נדהמו לגלות שחזירה הצליחה לחדור אל גן לימונית שברחוב ליבריה, וגרמה שם לנזק רב. לא היו פגיעות בנפש, שכן לא שהו ילדים בגן באותה עת. אחד התושבים גילה תושייה והצליח להבריח משם את החזירה.
1 צפייה בגלריה
החזירה השתוללה וניסתה לתקוף
החזירה השתוללה וניסתה לתקוף
החזירה השתוללה וניסתה לתקוף
(צילום: פרטי)
התושב אשר שיחרר את החזירה אינו מעוניין להיחשף, אבל הביא עדויות תושבים המספרים שהחזירה נכנסה לגן, המשמש גם כצהרון, כנראה בשעות אחר הצהריים של יום ראשון, בשעה שלא היו ילדים בגן. כניסתה התאפשרה משום שדלת הצהרון נותרה פתוחה לאחר יום העבודה. לדבריו, קיבל שיחת טלפון על כך שיש בחצר הגן "חזיר ממש גדול", וכשהגיע למקום, החלה החזירה להשתולל ולתקוף אותו מבעד לגדר. הוא גרר אותה לקצה השני של הגן, ורץ במהירות לפתוח את השער.

קראו גם >>>

התושבים נדהמו מההרס הרב שנגרם לגן. להערכתם החזירה גם חפרה מתחת לגדר. הם הזמינו צוות של עובדי עירייה, וכעבור שעה, האזור היה שטוף ונקי.
תושבת השכונה: "על אף הגדרות מסביב לשכונה והקיבועים, עדיין עשרות חזירים דוהרים בשכונה, הופכים פחי אשפה וגם עוקרים דלתות אשפה. נראה שהעירייה איבדה שליטה על חזירי הבר בשכונה שלנו".
תושב אחר: "עשרות מכוניות נפגעו בשכונה כתוצאה מהחזירים, וכך גם גינות רבות שהחזירים פולשים לתוכה, גם אם יש גדר. תושבים כבר לא מעזים ללכת לרוקן את האשפה לעגלת האשפה בלילה. החזירים כבר לא מפחדים מאיתנו, היום אנחנו חוששים מהם".