כ-20 מתושבי רחובות יחזקאל חרל"פ ואינטרנציונל שברמות רמז קיימו בשישי האחרון הפגנה בדרישה להציב רמזור או פסי האטה בסביבת מעבר החצייה החוצה את הרחובות לאחר שהתרחשו שם מספר תאונות. עד כה פניותיהם לעירייה לא נענו. לטענתם המצב מסכן חיי אדם.
1 צפייה בגלריה
 תושבים מפגינים
 תושבים מפגינים
תושבים מפגינים
(צילום: פרטי)
התושבים ניצבו כשבידיהם שלטים וקראו: "אנחנו רוצים רמזור", "אנחנו רוצים שהילדים שלנו יעברו בבטחה".
מארגנת ההפגנה נופר ברזילי:" מעבר החציה חוצה את אינטרנציונל מרחוב חרל"פ לכיוון שדרות הל"ה, יש "גל ירוק" מלמעלה, כלומר כמה רמזורים שאנשים עוברים בהם באור ירוק, במהירות רבה וזורמים ככה למעבר חצייה. תקופה ארוכה שאנחנו דורשים פסי האטה או רמזור. נאמר לנו שבגלל שיש רמזור אחד לפני המעבר ואחד אחרי אז אי אפשר לשים שם רמזור נוסף. ביקשנו לפחות שני פסי האטה בכניסה לעיקול, ואמרו שזה לא אפשרי בגלל המהירות של נסיעת הרכבים שם כי אז הנהגים יבואו בתלונות לעירייה. הרעיון של פסי האטה זה להאיט את המהירות, היו כבר כמה תאונות עם נפגעים".
קראו גם >>>
לדבריה, ביום שישי לפני שבועיים התרחש שם אירוע דריסה: "בנס זה הסתיים בפציעות קלות עד בינוניות. לפני חודש וחצי התרחשה תאונה נוספת כשילדה של תושבת נפגעה. תאונה אחרת קרתה לפני חצי שנה. אנחנו צריכים להגיד תודה שלא נהרגו שם, אבל זה יכול לקרות".
תושב אחר מוסיף: "אנחנו כבר כמה שנים מתכתבים, נפגשים במטרה שיציבו רמזור במעבר החצייה. תשובת העירייה היא שעל פי מומחי תחבורה אין מקום להצבת תמרור. יש הרבה יותר תושבים כאן בגלל אכלוס בנייני התמ"א בחביבה רייך. אותנו שום נימוק לא תופס כשמדובר בחיי אדם".
מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.