במסגרת ניסיונות ראש העיר עינת קליש להשיג רוב לאישור תקציב העירייה לשנת 2022, היא זימנה את ראשי הסיעות במועצה לפגישה בארבע עיניים. בסיעת הירוקים הפתיעו את קליש והגיעו יחד לשיחה עם ראש העיר. קליש מצידה הפתיעה אותם בשיחה אותה הם מגדירים "מלאה איומים".
3 צפייה בגלריה
פגישה טעונה. הירוקים בפגישה עם קליש
פגישה טעונה. הירוקים בפגישה עם קליש
פגישה טעונה. הירוקים בפגישה עם קליש
(פרטי)
חבר המועצה מוטי בליצבלאו: "קליש פתחה ואמרה כי היא מבינה שהתקציב לא יעבור. היא ציינה שאם התקציב לא יעבור הדברים יתגלגלו לוועדה קרואה ואז יפזרו את חברי המועצה והיא תישאר בתפקידה. כך היא מאיימת. ניסינו להסביר לה שלא כך הדבר וכי יש לה אפשרות לתקן את התקציב שהגישה למועצת העיר, הסברנו שהסעיפים שהגישה בתקציב אינם מפורטים כפי שמבקש משרד הפנים".
הירוקים מציינים כי בעוד הם הגיעו בנפש חפצה, קליש הגיעה לאיים. בליצבלאו: "קליש כל הזמן הייתה עסוקה באזהרות. זו הייתה שיחה של איומים ויכול להיות שהיא מכינה את עצמה למשהו. מה שברור שהיא מבינה שהתקציב לא יעבור עכשיו".
3 צפייה בגלריה
חבר מועצת העיר חיפה מוטי בליצבלאו
חבר מועצת העיר חיפה מוטי בליצבלאו
חבר מועצת העיר חיפה מוטי בליצבלאו
(נחום סגל)
בתמונה שפורסמה נראים חברי סיעת הירוקים מחוייכים לצד קליש. האם קיים סיכוי שיחברו לקואליציה בראשותה?
בליצבלאו: "אנחנו לא איתה וברור לנו עם מי יש לנו עסק. זה בן אדם שלא מכיר את החומר והיא עשתה מעשים שלא נתפסים, כמו לפטר את מנכ"ל העירייה ביומה הראשון בתפקיד. היא עדיין לא מבינה כי העירייה זה מפעל של 6,000 עובדים שיש לנהל. אחרי 3 שנים בתפקיד היא עדיין לא מבינה מה צריך לעשות. היא לא לומדת מטעויות. במקום לשמוע מה יש לחברי מועצה להגיד היא מאיימת עליהם?! במקום לנהל שיחה עניינית על מצבה הנורא של העיר את בוחרת לאיים עלינו?!".
3 צפייה בגלריה
עינת קליש במועצת העיר
עינת קליש במועצת העיר
מאיימת. עינת קליש במועצת העיר
(נחום סגל)
קראו גם: >>
הירוקים מציינים כי אין כוונה להצטרף לקואליציה וכי כעת האופוזיציה של קליש עומדת על 20 חברים. בליצבלאו: "היא איימה כי מ-1 בינואר היא תפסיק את שירותי הניקיון בעיר. ככה את מאיימת? היא חושבת שהיא יודעת הכל ומסרבת להבין היכן טעתה. אני לא יודע אם נגיע לוועדה קרואה, אבל משרד הפנים יצטרך להתערב בעניין בחודשים הקרובים כי כבר מהחודש הבא חיפה נשארת ללא תקציב פיתוח ובמצב כלכלי בעייתי מאד. קליש מסרבת להבין את המצב".