סמל תומר קרן מחיפה, לוחם חטיבת גולני, נהרג (חמישי) מטיל נ"ט ששיגר חיזבאללה לרכס רמים בגליל העליון.
3 צפייה בגלריה
סמל תומר קרן ז"ל
סמל תומר קרן ז"ל
סמל תומר קרן ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

הגעת הפצועים לרמב"ם
(צילום: רמב"ם)


הרוג נוסף רס״ן (מיל׳) נאיל פוארסה שנפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם נפץ. שני פצועים נוספים באירוע הוטסו לבית החולים רמב"ם בחיפה.
סמל קרן הוא בוגר בית הספר עירוני ה', ואימו מורה בבית הספר זכרון יוסף באחוזה. מנהלת בית הספר עירוני ה' חגית לוי ספדה לבוגר בית הספר והודיעה על נפילתו לצוות בית הספר:
"צוות יקר, החל משעות הבוקר המאוחרות, קיבלנו את הבשורה הקשה שכל כך התפללנו שלא תגיע אלינו. הכאב בלתי נתפס, תומר קרן, בוגר שלנו, ממחזור נ"ח, נפל היום במהלך פעילות מבצעית בצפון".

3 צפייה בגלריה
סמל תומר קרן ז"ל
סמל תומר קרן ז"ל
סמל תומר קרן ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

לתומר קרן יש אח הלומד בבית הספר עירוני ה'. "תומר היה אדם מלא בשמחת חיים, תמיד מוקף בחברים ופעיל בצופים בשבט צופית", ציינה מנהלת בית הספר עירוני ה', "ניצל כל רגע מהחוויות בתיכון וחלם להגיע לגולני. כשפרצה המלחמה עוד היה לפני גיוס וחיפש דרכים לתרום מעצמו. בנובמבר התגייס וביולי האחרון סיים את הכשרתו כלוחם בגולני.
"כולנו מחבקים את משפחת קרן בשעתה הקשה ושולחים כוחות ונחמה. מחר בבוקר נתכנס למעגלי שיח עם התלמידים ובוגרי מחזור נ"ח להתייחד עם זכרו של תומר ולהיות יחד בשעה קשה וכואבת זו".
אמא של תומר קרן, סנדרה, היא מחנכת בבית הספר זכרון יוסף אחוזה. נציגי קצין העיר בישרו לה על נפילת הבן במהלך יום הלימודים.
בבית הספר מחבקים את המשפחה וקוראים לציבור להשתתף בשיירת דגלים לזכרו של תומר קרן ז"ל.
הורי בית הספר זכרון יוסף אחוזה: "ברצוננו לכבד את זכרו של תומר, ולהפגין את אהבתנו לסנדרה היקרה בשיירת דגלים מצומת חורב דרך פרויד. קהילת זכרון יוסף. בסיום יום הלימודים נתאסף בצומת הכניסה לרמת אשכול החל מ- 11:30 כקהילה נחבק, נתמוך ונחזק את המשפחה בשעותייה הקשות. כולם.ן מוזמנים".
עירוני ה': תלמידי שכבה י' יצאו בשעה 10 מבית הספר לרחוב אהוד בשיירת דגלים לזכרו של בוגר בית הספר.
שיירת דגלים תצא מרחוב שער הגיא (בית המשפחה) בשעה 11, לרחוב אהוד, מוריה ועד צומת אשכול בכביש פרויד.

3 צפייה בגלריה
במכבי חיפה נפרדו מהאוהד ה-100 שנהרג בחרבות ברזל
במכבי חיפה נפרדו מהאוהד ה-100 שנהרג בחרבות ברזל
במכבי חיפה נפרדו מהאוהד ה-100 שנהרג בחרבות ברזל
(צילום: מכבי חיפה)

תנועת הצופים: "שבט צופית כואבים את נפילתו היום של סמל תומר קרן ז”ל, בוגר גדוד טורנדו שלחם בגבורה ונפל בעת מילוי תפקידו מפגיעת כטב”מ בלחימה בצפון. תומר היה לוחם בגדוד 51, חטיבת גולני. תומר היה אדם בולט גם בשבט וגם מחוץ לו, תמיד היה מוקף בחברים וחיוכים ודאג לכולם מסביבו. נתגעגע אלייך תומר, ותמיד תשאר בליבנו. יהיה זכרו ברוך".
דובר צה"ל: "קרן הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו וכי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. באירוע בו נפל סמל תומר קרן ז״ל, נפצע לוחם גולני באורח קשה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה. יהי זכרו ברוך".