סערה בחיפה בעקבות החלטת ראש העיר עינת קליש להעביר את ניהול אירועי יום העצמאות ויום הזיכרון, שלאורך השנים נוהלו על ידי אתו"ס, לניהול חברת בית הגפן.
3 צפייה בגלריה
יום העצמאות
יום העצמאות
יום העצמאות
(צילום: עידו ארז)
חבר מועצת העיר מסיעת חד"ש רג'א זעאתרה תקף את ההחלטה וכינה אותו הזויה. "זה כמו לתת למועצה הדתית להפיק את מצעד הגאווה", תקף זעאתרה, "זה לא המנדט של בית הגפן, שטרם הפיק לקחים מהכשלים החמורים בהפקת אירוע "חג החגים" שבו מתהללת ראש העיר. המלחמה של קליש באתו"ס, בתיאטרון ובמוזיאונים מיותרת ומזיקה".
3 צפייה בגלריה
רג'א זעאתרה
רג'א זעאתרה
רג'א זעאתרה
(צילום: נחום סגל)
חבר המועצה יעקב פיינגולד: "המחשבה להוציא את האירועים מאתו"ס לבית הגפן שבראשו עומדת נציגת המפלגה הקומוניסטית הלא ציונית ולהורות לה שתארגן את הטקס לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ואת אירועי יום העצמאות. עד היכן מגיעה השנאה התהומית של ראש העיר לכל ערך ציוני ממלכתי. אין גבולות? והכל בשם הרצון לנקום בי באופן אישי ועל הדרך לחרב את האירועים החשובים והרגישים ביותר".
3 צפייה בגלריה
יעקב פיינגולד
יעקב פיינגולד
יעקב פיינגולד
(נחום סגל)
קראו גם >>>
פיינגולד המשיך ותקף את קליש: "אינני יכול להימנע מלחשוב כי יש בהתנהגות הזט כוונות נסתרות לכאורה לנסות ולחולל הפרד ומשול בין הציבור הערבי ונציגיו במועצת העיר לבין האוכלוסיה היהודית ונציגיה במועצת העיר. אקדים ואומר כי הציבור היהודי והציבור הערבי בחיפה יותר חכמים ונבונים ממך ולא יפלו בפח שאת טומנת להם".\
חבר מועצת העיר קרא לקליש לחזור בה מהחלטתה: "אני קורא לקליש לחזור בה מהחלטה הבזויה הזאת שהתקבלה מטעמים לא ענייניים בטרם יהיה מאוחר מידי והאירועים הללו שהם קדושים בעיני הציבור יפגעו ללא יכולת לתקן את הנזק שיגרם".
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU