ראש העיר עינת קליש עושים לאורנה שינויים גדולים מאד בחברה העירונית לתרבות וספורט - אתו"ס. רק לפני כשבוע הודיעה קליש בישיבת מועצה וללא כל התראה קודמת, כי יו"ר אתו"ס יעקב פיינגולד מסיים את תפקידו והיא תכהן במקומו. כעת מודיעה קליש כי ניהול אירועי יום העצמאות ויום הזיכרון, שלאורך השנים נוהלו על ידי אתו"ס, יעברו השנה לניהול חברת בית הגפן.
2 צפייה בגלריה
קליש
קליש
מייבשת את אתו"ס. קליש
(נחום סגל)
סגן ראש העיר שמשון עידו מגיב בחריפות להחלטה של קליש להעביר את הפקת שבוע הלאום הכוללת יום הזכרון ואת יום העצמאות לבית הגפן.
עידו: "החלטה נוספת בסדרת ההחלטות ההזויות של ראש העיר לאורך שלוש שנות קדנציה אומללות. החלטה זאת של ראש העיר הינה החלטה הזויה שנובעת ממלחמות ילדותיות וגחמות אישיות של ראש העיר כנגד יו"ר דירקטוריון אתו"ס, הנהלתה ומנהליה.
2 צפייה בגלריה
שמשון עידו
שמשון עידו
שמשון עידו
(צילום: נחום סגל)
קראו גם: >>
עידו ממשיך: "לא רק שהחלטת קליש להעביר הטיפול בנושא מאתו"ס לבית הגפן, שמעבר להפקה של החג של החגים, שאופיו שונה מזה שלאירועי הלאום, אין להם כל ניסיון בביצוע אירועים מסוג זה. כולי תקווה שיו"רית בית הגפן תמצא לנכון לשיר את התקווה באירועים אלו. לא זכור לי שמועצת העיר חיפה אישרה אותך לכהן כיו"רית של אתו"ס, מועצת העיר מינתה את יעקב פינגולד לכהן כיו"ר אתו"ס והוא ימשיך בתפקידו כל עוד מועצת העיר תחליט אחרת. לא ניתן לך להמשיך ולהרוס כל חלקה טובה שעדיין נותרה".
תגובת העירייה תפורסם כשתימסר.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU
פורסם לראשונה: 11:58, 17.03.22