סרטון ויראלי עורר (ראשון) בהלה וסקרנות רבה בקרב תושבים בחיפה. בסרטון נראה חזיר בר תוקף מאבטח מבוגר, כשמפיצי הסרטון ציינו כי מדובר בתקיפה של מאבטח בחיפה.
1 צפייה בגלריה
חזיר בר תוקף
חזיר בר תוקף
חזיר בר תוקף
(צלם לא ידוע. פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)




בסרטון שהופץ נראה אזור מאובטח בו נכנס בטעות ככל הנראה חזיר בר. מאבטח שנמצא במקום מנסה להבריח את החזיר שאינו מוצא את דרכו החוצה. החזיר אינו מצליח לצאת ומתחיל להתרוצץ במתחם, תוקף את המאבטח, וחוזר חלילה.
המאבטח מצידו, אדם מבוגר, מתקשה להתמודד עם החזיר, בוחר להביא אלה ומנסה להכות את החזיר. חיית הבר נראית מהירה ועצבנית, תוקפת את המאבטח, גורמת להפלתו ולפציעתו.
קראו גם: >>

חיפה פינת סין

הסרטון הויראלי הופץ כאמור כסרטון שצולם בחיפה, והופץ בקבוצות שונות בעיר. לא ניתן לראות את פני המאבטח, הצילום נראה כאילו צולם באזור בתי המשפט בחיפה, וחזיר הבר מתאים ביותר לעיר החזירים חיפה.
פרטים שעלולים היו לאפשר לצופים להבין כי מדובר בסרטון שאינו מישראל, הם הכיתובים בסינית על גבי המסך המופיעים בסרטון. נדגיש כי אם אכן היה מתרחש אירוע אמת בבית המשפט בחיפה, הודעה הייתה נמסרת על ידי הגורמים הרלוונטיים.
למרות שהסרטון אינו מחיפה, המתנגדים לחזירים ומעודדי הדילול טוענים כי ניתן לראות מסרטון את פוטנציאל הסכנה בחזירי הבר, והיכולת שלהם לתקוף כשהם חשים פחד.
פורסם לראשונה: 14:38, 25.12.22